Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2013.12.08. - Fóti-Somlyó

2013.12.08. 23:08 Milu75

Ma tartottuk az idei év utolsó túráját Fóton.
Igen nagy létszámban jelentek meg a résztvevők. A héten változott ugyan párszor a létszám, sőt még ma is... Végül 46 kutya és 71 gazdi indult neki a távnak.

Résztvevők:

JRT/PRT: Bodza, Boogie, Churchill, Masni, Maja, Muffin, Natasa, Poló, Szofi, Szotyi, Whiskey, Zazi
Beagle: Amy, Bigi, Bojli, Buksi, Csavar, Dagi, Füge, Lord, Lucky, Manci, Miro, Pato, Ria, Roni, Rozi, Sári, Süti, Szotyi
Többiek: Barka, Bukfenc, Dió, Dominó, Döcög, Fufi, Fülöp, Gömböc, Marcipán, Némó, Picke, Pöttöm, Rézi, Rozi, Szurok, Zsebi

Mivel Mikulás túrának hirdettük, sokan jöttek pirosban, sapkában, sálban, kabátban. :) Sőt, még a kutyusok is viseltek kendőt, kabátkát vagy pulóvert, mind-mind pirosat. ;)
Érkezéskor mindenki kapott üdvözlő csomagot, amiben a kutyáknak rágcsák, a gazdiknak szaloncukor, mikulás csoki és egyéb nyalánkságok lapultak. ;)

Várakoztunk fél 11-ig, majd elérkezett az idő és elindultunk. Eleinte pórázon, ugyanis az első 500 méteren még találkozhattunk autókkal is. Utána viszont szabad volt az út, sok kutyusról lekerült a póráz és végre rohanhattak kedvükre. Szimatoltak és ismerkedtek egymással.

Hamarosan elérkeztünk a volt lőtérre, ahova a futóversenyt terveztük. Kijelöltük a rajtot és a célt és indulhatott a verseny. Terriereknél egy futamban, ám a Beaglek nagy létszáma miatt két futamot is indítottunk. Utána pedig mind két futam első 3 helyezettje futott egy döntőt. :) A táv kb. 30 méter lehetett, amit a kutyák nagyon élveztek. Ahogy én láttam, még a célba érkezés után is ugrándoztak, teljesen fel voltak pörögve. :) Nagyon tetszik ez az őszinte lelkesedés. <3

Helyezettek:

Terrier                                  Beagle
                                        I. Maja                                I. Amy
                                       II. Póló
                                II. Bojli
                                     III. Szofi
III. Miro

Gratulálunk Nekik!

Miután segítőimmel összetekertük a szalagokat, mehettünk is tovább. Egyszer megálltunk egy csoportképre, utána viszont már nekiindultunk az erdőnek és a lankás emelkedőnek. Innentől kezdve lehetett keresni az előre lefotózott kis farönköt, amibe "kincset" rejtettünk. 3 hete voltunk ugyanis itt előtúrán, amikor megtaláltuk ezt az aranyos, kis mohár farönköt. Első ránézésre olyan volt, mint egy kis manó házikó :) Belerejtettünk egy tic-tac os dobozt, benne a cukrokkal is, sőt még egy zacskóba is bebugyoláltuk, majd a farönk belsejébe rejtettük, a tetejére pedig faleveleket tettünk. Őszintén nem tudtam, hogy 3 hét után egyáltalán ott lesz-e még a kis csomag. És ha ott lesz, vajon milyen állapotban lesz... A meglepetés pedig, hogy teljesen épségben leltünk rá a csomagra. A nyertes pedig Zsófi lett, azaz Ő találta meg elsőnek a rejteket. ;) Nyereménye egy tömött mikulás csomag volt. Gratulálunk!

Szóval mentünk. Felfelé, mindenki a maga tempójában. Nem siettünk, hiszen ráértünk. Élveztük a friss levegőt és a téli, kopasz, bár mohás tájat. :) Azt hittem, nagyon hideg lesz, mivel ezt jósolták az időjósok. Erre pedig itt az emelkedőn még le is izzadtunk. :D

Hamarosan felértünk a Somlyó tetejére, majd kimentünk a "kilátó" részre. És csodás volt a látvány! Végre nem a ködöt néztük, hanem letekintettünk Fótra, de olyan tiszta volt a levegő, hogy még Pestig is elláttunk. :) Hiába, a tegnapi szél megtette a hatását. Csináltunk egy újabb remek csoportképet. Immáron napsütésben, fejünk felett egy sötét felleggel. Nagyon jól néz ki! ;)

Utána pedig következhetett az agytorna és a közönség díj szavazás. Sajnos a nap közben eltűnt az említett felhő mögött és a szél is nekiállt fújni, de mi kitartottunk. Az agytorna kitöltése és a szavazás után azonban elindultunk lefelé, a kocsikhoz. A kijavítás és az összesítés már a kocsiknál történt...

Agytorna helyezettek:

Kedvenc Terrier - Szofi
Kedvenc más fajta kutty - Bukfenc

Gratulálunk Nekik!

Amit nem írtam eddig, pedig az egész túra lényege az, hogy a kutyák mennyire jól érezték magukat. Néhányan egészen megmámorosodtak az erdőben található szagoktól, orruk a földön és csak futottak cikázva ide-oda. Ám a gazdi hívó szavára visszajöttek mindannyian. :) Néhányan egymással futkároztak és játszottak. Fent a kilátó réten labdáztak a gazdikkal vagy egymással kergetőztek. Öröm látni ilyenkor a boldog kutyusokat!
Persze egy ilyen nagy társaságban az sem kizárt, hogy a dominánsabb, kan kutyák egy kicsit stresszelnek és ugatnak egymásra. Hirtelen nem tudják hova kapjanak a sok szagminta közül... Ám mivel jól nevelt, városi kutyákról beszélünk, akiknek a gazdái ott vannak mellettük, simán tudják kezelni az ilyen helyzeteket. (y) Köszönet érte! Az ilyen helyzetekben szocializálódnak leginkább az ebek. ;)

Mikor leértünk a parkolóba, mindenki szusszant egyet, néhány kutyus már a fáradtságtól bealudt a kocsiban, ám volt aki még ekkor is bírta és futkározott a parkoló melletti zöld területen. :)

Mi agytorna teszteket javítottunk, közönség szavazatokat összesítettünk, közben tombola jegyeket árultunk. És utána kezdődhetett a díjátadó ünnepség. :) A helyezettek nyeremény csomagokat kaptak, majd a tombolán húztuk ki a nyertes számokat. Sajna nem nyerhetett minden szelvény, ám szaloncukor és a kutyáknak rágcsa rúd jutott még, amiből markoltak a gazdik.

A tombolán befolyt összes pénzt (28.100,-) a következő túrákra fordítjuk majd. Ajándékokat veszünk, de leginkább a 2014-es szülinapi túra serlegeit finanszírozzuk belőle. (Minden "könyvelésről" beszámolunk.)

Én személy szerint nagyon jól éreztem magam. Azt nem mondom, hogy nem fáradtam el, de ez nagyon is jóleső fáradtság. Köszönöm a sok-sok segítséget mindenkinek!!! :) Találkozunk februárban! ;)

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átutaljuk mind két fajta mentőinek. =>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán összesen 8500,- Ft (5500 + 3000) gyűlt össze, amit kiegészítve hamarosan átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

----------------------------------------------------------------------------

Képek:
Pirosba öltözve várjuk a résztvevőket ;)
Szépen gyülekeztünk...
Üdvözlő ajándékot kaptak a kutyák és a gazdik is:

Közben ismerkedés...
Indulás!
Egy kis szakaszon még az út mellett jöttünk. Szépen, pórázon. ;)
Aztán hamarosan bementünk a zöldbe!
Innen már lehet szabadon menni. Aki visszajön, jutifalatot kap:
Szuper fotók készülnek ;)
Lefelé a dombról:

Futóversenyhez készülünk...
Beaglek a rajtnál:
A döntő futam:

Terrierek:

Indulunk tovább:
Csináltunk egy csoportképet itt is...
Nem minden kutyi állt be a a képbe :D
Aztán indulunk felfelé:
Az erdő előtt még megálltunk, bevártuk egymást:
Erdőben, felfelé...

Közben játék...
Pihiztünk egy minit, azaz bevártuk egymást:
Fent, már sütött a nap. :) És szép zöld volt a talaj ;)
És végre tiszta volt az idő, szép a kilátás!
Napsütéses csoportkép! :)
Utána agytorna! ;)
Közben játék és tombolás!!!
Egy kis morgás...

Vagy relax :)
Utána indulunk lefelé :)
Cölöpökön :D
Szofi és a póráz ;)
Balra...
...és utána már visszaértünk a parkolóba :)
Lent:
Díjátadó: Zsófi kapta az elrejtett cukorka megtalálásáért járó mikulás csomagot :)
Kedvencek:
Tombola:

A főnyeremény: táptartó vödör!

A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

- VISSZA az 23.túra (Fóti-Somlyó) bejegyzéseihez -

- VISSZA a főoldalra -

Szólj hozzá!

Címkék: kutya kirándulás élménybeszámoló fót 23.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.