Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2015.01.04. - HHH reptér

2015.01.04. 19:55 Milu75

Ma tartottuk a TúraCsapat 29. túráját. Eredetileg mikulás túrának indult, ám a decemberben lévő szélsőséges időjárás miatt, elhalasztani kényszerültünk. Így, az ünnepek után átkereszteltük Újévi sétára a találkozót.
Végülis megérte várni, mert így már hóban sétálhattunk. :)

Összesen 33 kutya és 42 gazdi indult az erdőbe.

Résztvevők:
JRT/PRT:  Boogie, Csipesz, Lucky, Masni, Muffin, Póló, Szotyi, Zazi, Zoy
Beagle:  Alvin, Amy, Bojli, Franki, Miro, Nara, Ria, Rozi, Sári, Sindy, Spuri, Süti, Tapsi
Többiek: Árnyék, Dió, Döcög, Marcipán, Picur, Rézi, Silje, Steffy, Szellő, Szurok

Gyorsan megérkezett mindenki, negyed 11-kor már indulhattunk is. Kicsit ugyan csúszott a friss hó, na meg alatta a fagyos talaj, de az erdő csodaszép volt. Mellé pedig sütött a nap, szóval nem is fáztunk. Az erdőben. Mert a vége felé a reptéren bizony voltak problémák. :D

Szóval mentünk, eleinte lefelé. Pár méteren a házak mellett is haladtunk, ahol találkoztunk más turistákkal is. Megcsodálták a sok, rendes kutyát, akik mellettünk rohangáltak, játszottak egymással. Mikor a gazdik hívták őket, akkor visszajöttek, majd boldogan futottak megint előre... Élvezték a szabadságot, a szagokat és egymást. :)

Mindenki haladt a saját tempójában, nem siettünk... Ám minden elágazásban bevártuk egymást, csak annyira, hogy a vége ne maradjon le és tudja, merre kell továbbjönni. Az ördög árok mellett egy pihenőben megálltunk és megtartottuk az agytornát, aztán pedig a közönségdíjasokra is szavaztunk. Az agytorna teszt megint 10 kérdést tartalmazott, fele a kutyákra vonatkozóan, másik fele a karácsonyi ünnepkörhöz kapcsolódott. Hogy könnyű volt-e vagy nehéz, az mindenkinek egyéni. Hallottam ilyet is, olyat is... Mindenesetre 2 db hibátlan teszt született, majd több 9 pontos is. Ezért a túra végén ismét elő kellett venni pár villámkérdést, amivel eldöntöttük a végeredményt.

I. Linda, Amy, Ria és Sári gazdája
II. Rita, Dió, Döcög és Rézi gazdija
III. Fruzsi, Picur és Silje gazdija

Gratulálunk Nekik!

A közönség díj szavazáson kialakult végeredmény:

Kedvenc Beagle - Bojli
Kedvenc Terrier - Szotyi
és "Más fajta" kategóriában - Marcipán

Gratulálunk Nekik!

Pihenőnk után haladtunk tovább. Elsétáltunk egészen Hűvösvölgyig, majd jobbra fordultunk és egy emelkedőn felmásztunk a Hármas Határ Hegyi vitorlázó reptérre. Ide terveztünk egy futóversenyt, ami így utólag visszagondolva is káoszosra sikeredett. Ugyanis nagyon erős szél fogadott minket. Fáztunk, na meg egyáltalán nem hallottuk egymást. És az még hagyján, hogy beszélni nem lehetett. Az indító sípot sem hallotta senki. Ebbe persze a kutyák is beleszóltak szó szerint, ugyanis a rajtnál állva ugattak, hogy végre indulhassanak. :) Először össze-vissza indítottuk a kutyákat, sajnos nem egyszerre... Ám a kutyák nagyon lelkesek voltak, egy cseppet sem bánták, hogy újra kell futniuk azt a pár métert. ;)
Végül 2 futam számított: Kistestűek (JRT) és közepesek (Beagle)

Az eredmény:

Jack Russell Terrierek, illetve kis testű kutyusok versenyében,
I. Zoy
II. Dió
III. Steffy

Beagle-k, illetve közepes- vagy nagytestű kutyusok versenyében,
I. Bojli
II. Amy
III. Miro

Gratulálunk Nekik!

A futamok után gyorsan indultunk tovább. Ki a reptéren át gázolva, ki maradt az úton... Itt nyílt egy kis alkalom, hogy a kutyák nagyobbat rohangáljanak. Előkerült pár labda is, ami után futva még a kis terrierek sem fáztak. :)
A reptér végénél pedig már el is értük azt az utat, ami a parkolóhoz vezetett.

Díjaztuk a nyerteseket, felköszöntöttük a szülinapos kutyusokat, majd következett a várva-várt tombola. Sok-sok kutyás játék, jutifalat és rágcsa, na meg gazdiknak való finomságok is lapultak a dobozban. :)

Személy szerint nagyon jól éreztem magam. Bízom benne, hogy mindenki így volt vele és találkozunk a következő túrákon!

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átutaljuk mind két fajta mentőinek. =>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán összesen 2840,- Ft (1840 + 1000) gyűlt össze, amit kiegészítve hamarosan átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

----------------------------------------------------------------------------

Képek:
Parkolóban, gyülekező:
Mikulás túrának indult... Mikulást kaptak ajándékba a gazdik.
Üdvözlő szagizás :)
Indulunk!
Lefelé...
Elágazás, megállás...
Kicsit a házak (kerítés) mellet:
Utána viszont már csak az erdőben!
Újabb elágazás:
Tovább...
Következő pihenő: Agytorna!

Közben a kutyik egymással... :)

Lassan indulunk...

Haladunk...
Masnika táskában. Kicsit átfázott.
Beaglek hátul...

Élveztük a havat! :)
Utolsó megállóban:

Majd irány a parkoló!
Útközben egy kis pózolás :)
Díjátadóról pár kép:
Majd tombola!!!
Mi lapul a vödörben?
Fődíj!
Levezető pezsgőzés :) B.Ú.É.K!

A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

- VISSZA az 29.túra (HHH-reptér) bejegyzéseihez -

- VISSZA a főoldalra -

Szólj hozzá!

Címkék: kirándulás élménybeszámoló budai-hegység 29.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.