Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2012.10.14. - Pátka

2012.10.14. 23:36 Milu75

Izgalmas, élménydús és egy kicsit fárasztó, mégis sok energiát adó napunk volt ma. Megtartottuk a Russell Terrier és Beagle TúraCsapat XVI. túráját Pátkán.

Összesen 39 kutya és 58 gazdi gyűlt össze és járta körbe a víztározót. :)

Résztvevők:
JRT/PRT: Bodza, Boogie, Bubci, Drazsé, Lola, Maja, Masni, Muffin, Natasa, Póló, Szotyi, Tipli
Beagle: Artemis, Bigi, Bojli, Dagi, Fanny, Foltos, Füge, Lina, Liza, Manci, Miro, Rozi, Süti, Szamóca, Vodka, Zsakett
Többiek: Álmos, Dió, Döcög, Fufi, Hacsi, Marcipán, Picke, Rézi, Szurok, Zoya, Zsebi

Kicsit "bekeményítettünk" olyan szempontból, hogy pontban 10-kor elindultunk a parkolóból. Aki késve érkezett, majd jöttek utánunk. A gáton úgyis látták, merre haladunk. Ám hamar le is mentünk a partra, ahol megtartottuk az agytornát és így a későn érkezők beérhettek minket. ;)

Sajna kicsit borongós volt az időjárás, de nem bántuk. A lelkesedésünket ez egyáltalán nem befolyásolta. :) A terep szuper volt, egyáltalán nem emelkedett. Eleinte a gáton mentünk, mellettünk hatalmas lekaszált terület, vagyis a gát oldala, ahol a kutyák ugyanolyan sokat - ha nem többet - rohangáltak, mint az előtúrán. Most még labda is volt, amit a gazdik dobáltak nekik, ők pedig boldogan rohantak érte, majd hozták vissza. :) Öröm volt nézni!

Egy töltésen átmentünk a víztároló másik oldalára, ahol már fák között haladtunk. Teljesen olyan volt, mintha erdőben mennénk. Mentünk, mentünk, haladtunk, bandukoltunk. :) Párszor megálltunk, bevártuk egymást, majd indultunk is tovább. Egészen addig, míg egy réten le nem táboroztunk, hogy a vetélkedőt megtartsuk. Nagyon szép zöld volt a fű, kicsit ugyan magas, de gondoltuk, nem baj, jó lesz. Aztán egyszer csak minden kutya emelgetni kezdte a lábikóját, Bojli még a gazdija nyakába is ugrott. Hát persze, hiszen a fű között csalán is megbújt elég sok helyen. :S Ezért tovább mentünk és a következő kis réten álltunk meg. Itt meg mondjuk sok kullancs volt, de szerintem az mindenhol...
Míg a gazdik kicsit pihentek, ettek, ittak, addig kijavítottuk az agytorna papírokat. Felícia segített Nekem az eredményeket írni, amit itt is nagyon köszönök! :) Egyetlen egy hibátlan papírt tudtunk vissza adni, viszont a második helyen nagyon sokan álltak. Ezért plusz kérdések következtek immáron csak a második helyezetteknek. Így alakult ki a végeredmény. :)

Helyezettek:

I. Kriszta és Imre - Muffin gazdik
II. Tamás és Bence - Drazsé gazdik
III. Zita és Kristóf - Vodka gazdija

Gratulálunk!!!

Ezután pedig következett a várva várt "Ki mit tud?". 11 kutyus és gazdáik indultak a vetélkedőn és mindenki nagyon ügyes volt!!! Az alapokon kívül még pörögtek, ugrottak, puszit adtak és ugattak is vezényszóra. Irtó édesek voltak. :) A helyezetteket szavazatok alapján választottuk, ahogy a minden túrán megválasztott kedvenceket is. ;)

"Ki mit tud?" :

Beagle                                                        Terrier

I.  Trió: Artemis, Lina, Miro                                 I.  Dió
     II. Marcipán                                                          II. Póló
    III. Füge                                                               III. Maja

---------------------------------

Kedvencek :   Lina (Beagle) és Tipli (Terrier)

Gratulálunk Nekik!!!

Miután kipihentük magunkat, indultunk tovább. Hamarosan el is értük újra a víztározót vagyis felmehettünk újra a gátra. Itt ismét bevártuk egymást, hogy pár csodás csoportképet készítsünk. ;)

És innentől már nem nagyon álltunk meg. Csak a legvégén a parkolónál.
Kutyák ismét futkároztak vagy éppen a gátőr csirkéit kergették meg. Bocsánat érte!

A parkolóban aztán mindenki megpihent egy kicsit. Gyorsan összesítettük a szavazatokat... Most Susu segített diktálni. Neki is örök hála és köszönet érte! :)

Hátra volt még a díjátadó és a tombola kihúzása, kiosztása. Itt Erzsi és Benjámin segítettek. Nekik is puszi a segítségért! És ha már a segítségeknél tartunk, akkor Petinek is nagyon köszönöm az egész túra alatti figyelmet, a sok-sok fotót és videót és egyáltalán mindent!!!

Sok-sok ajándék lapult megint a tombola dobozban. A tombola keretén belül több, mint 50 tárgy, kellék, kutyajáték, jutifalat, édesség, stb... került kisorsolásra. Nagyrészt támogatóink jóvoltából + amivel a TúraCsapat tagjai járultunk hozzá az egészhez. Mindenkinek nagyon-nagyon köszönjük!!!
Az összes pénzt (24.400,-), ami befolyt, a következő túrákra fordítjuk majd. Ajándékokat veszünk, de leginkább a 2013-as szülinapi túra serlegeit finanszírozzuk majd belőle. (Minden "könyvelésről" beszámolunk.)

Köszönöm Mindenkinek aki eljött!!!
Bízom benne, hogy szép élményekkel gazdagodtak mind a kutyák, mind a gazdik, és természetesen szívesen látunk Mindenkit elkövetkezendő túráinkon!
Túrára fel! ;)

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átultaljuk mind két fajta mentőinek.
=>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán összesen 11.580,- Ft (6780 + 4800) gyűlt össze, amit kiegészítve a héten átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

--------------------------------------------------------

Úgy érzem, nem igazán tudtam mindent leírni, de remélem, hogy a fényképekkel teljes lesz a kép. ;)

Nézzük hát a több, mint 100 képet:
A parkoló hamar megtelt...

Gazdik üdvözlő (népszámláló) cukorkát kaptak.

Kutyik szagi...

A tó:

Ők lementek, de már rohannak is vissza ;)

Elindultunk:

Játék :)

Indulás tovább:

Libasorban ;)

Pihi a csalános réten: Álmos kézben...

Bojlika Csabi hátán, fején... :)

Akik jól bírták ;)

Kutyák közt enni...

Egy bűntény... :D
Gyanútlan játék saját kutyánkkal...057_arti_balazs.jpg
Hopp, mi lehet a nyitott hátizsákban?

Fincsi szendvics! :)

Agytorna második helyezettek... Döntő kérdések!

Ki mit tud?

Muffin:

Maja:

Póló:

Lola:

Dió:

Néha a többi kutya bezavart egy kicsit. Persze, hogy a szervező kutyája is odaült...
Süti :D

Trió:  Artemis, Lina,Miro

Füge:

Liza:

Marcipán:

Közben azért akadt pár szépség... :)

Visszaérkeztünk a tóhoz!

Úrja a töltésen:

Csoportkép: - (Katt a képre a nagy méretért!)

Vicces csoportkép :)

Irány a parkoló! 079_megyunk_tovabb.jpg

Megint rohangálás...

Most már tényleg mindjárt visszaérünk...

Parkolóban, padokon. Ücsörgés...

Csak pár kép a díjátadóról:

Szülinapos kutyáknak kis csomagok :)

Aztán Tombola!!! :)

Masni kukucskált ;)

Arti és Bojli jól elvoltak közben :)
Csabival:

Marcipán is lecsekkolta a dobozt ;)

A doboz a főnyeremény! :)

A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

Szólj hozzá!

Címkék: kutya kirándulás élménybeszámoló Címkék TúraCsapat Pátka 16.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.