Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2014.08.03. - Nagyvázsony

2014.08.03. 20:06 Milu75

Ma tartottuk a TúraCsapat 27. túráját Pesttől kicsit messzebb, a Balaton-felvidéken. Egy nagyon szép erdei iskola parkolójából indultunk. (A parkolásra előzetesen engedélyt kértünk és kaptunk is. Ezúton szeretném megköszönni az Erdei iskola dolgozóinak a segítségét, a lehetőséget, hogy sok kutyával használhattuk az erdészház parkolóját, toalettet és a ház előtti padokat.) :)

Mivel tényleg nem egy megszokott Pesthez közeli helyszínt választottunk, sajnos kevesebben jöttek velünk barangolni az erdőbe. Összesen végül 20 kutya és 24 lelkes gazdi indult kirándulni.

Résztvevők:
JRT/PRT:  Boogie, Bodza, Lucky, Masni, Zazi, Zoy
Beagle:  Foltos, Franki, Perec, Süti, Szotyi, Tapsi, Zsakett
Többiek: Árnyék, Bukfenc, Csoki, Dió, Döcög, Rézi, Szellő

Igyekeztünk a többiek előtt érkezni a helyszínre, hogy kiplakátolhassuk a parkolóhoz vezető utat. Szerintem ez jól sikerült, bár sajnos így is volt, aki elkeveredett. Na nem a környéken, hanem még előtte... Végül persze mindenkit eligazítottunk telefonon és megérkeztek a résztvevők. Ám így viszont majdnem egy órát vártunk a parkolóban és már javában 11 óra volt, mire elindultunk.
Meleg volt, a levegő fülledt. Csak ültünk, de már izzadtunk. :O Kutyáink eleinte türelmesen, majd kicsit izgatottabban tűrték a várakozást. Merthogy itt a parkolóban még szigorúan pórázon kellett őket tartani.

Mikor megérkezett mindenki, egy gyors csoportkép után már indulhattunk is! :) A táj most is csodás volt, szépséges látvány tárult elénk rögtön a tanösvény legelején. Majd bementünk a fák alá és örültünk, hogy árnyékban lehetünk. ;) Persze a hőérzet itt sem különbözött az előzőtől. Kutyáink megoldották a helyzetet és minden egyes kis pocsolyát kihasználtak egy kis fürdésre. Vagyis dagonya party-ra. :D Szépen néztek ki utána, de boldogok voltak, hogy szabadon futhatnak, kergetőzhetnek vagy éppen bandukolhatnak a gazdi mellett. Igazán jó volt nézni őket. :)

Az Öreg bükk tanösvény egy nagyon szépen karbantartott és kiépített ösvény. Tele szuper jó információkat tartalmazó táblákkal. Biztattam is mindenkit, hogy olvasgassa. Maga az információk is nagyon hasznosak, na meg én már tudtam, hogy az agytorna tesztünk is tartalmaz pár kérdést a táblákról. ;)

Első nagyobb idejű megállónknál ki is tölthettük a teszteket. Kicsit talán nehezebbre sikerült a teszt, mert teljesen helyes megoldás nem is született. Viszont a végeredmény így is kialakult ugye...

I. Rita és Szabolcs, Franki gazdái
II. Henriett, Lucky gazdija
III. Barbara, Árnyék és Szellő gazdija

Gratulálunk Nekik!

Ugyanitt szavaztunk a túra kedvenc kutyusaira is. Közönségdíjasoknak hívjuk őket, mert nem szépségverseny, nem ügyességi. Csupán az számít, mivel rabolják el a kutyusok a többi gazdi szívét. :)
A kialakult végeredmény:

Kedvenc Beagle - Perec
Kedvenc Terrier - Zoy
és "Más fajta" kategóriában - Bukfenc

Gratulálunk Nekik!

Ezután még felment a csapat egy hatalmas rétre, ami sajnos nem volt lekaszálva, így csak rohangálásra volt alkalmas. Persze ezt a rohangálást a kutyusok roppant módon élvezték. Némelyik manót úgy kellett visszahozni a nekik hatalmasra nőtt vadvirágokból. :)
Innentől már csak lefelé haladtunk. Párszor megálltunk pihenni vagy csak szusszanni egyet. Egyszer útba igazítottunk egy bicajos párt is, akik egy kicsit elkeveredtek az erdőben. Aztán sajnos nálunk történt egy "baleset". Nem is igazán baleset, de egyik gazdink sajnos nem tudott tovább jönni velünk, annyira fájt a lába. :( A futóverseny helyszínéig még elbukdácsolt, de utána mondtuk is neki, hogy maradjon ott. Odáig már autóval is el tudunk érte jönni. (Mostanra már jobban van és reméljük, ez az eset nem vette el a kedvét a további kirándulásoktól!)

Mi pedig egy hosszabb egyenes útszakaszon megtartottuk a futóversenyt. A kutyusok futottak, sprinteltek és szinte repültek a gazdik felé. :) A terrierek között egyértelmű lett a végeredmény, azonban a beagle-k között nehéz volt dönteni. Franki és Zsaki egyszerűen együtt érkeztek a célvonalhoz. Újrafutottak, de még akkor is. :O Persze a videót visszanézve látszott, hogy Zsaki egy hajszállal, de tényleg csak egy hajszállal előzte meg Frankit. Így alakult ki a végeredmény:

Jack Russell Terrierek, illetve kis testű kutyusok versenyében,
I. Zazi
II. Zoy
III. Lucky

Beagle-k, illetve közepes- vagy nagytestű kutyusok versenyében,
I. Zsaki - I. Franki
III. Tapsi

Gratulálunk Nekik!

A verseny után indultunk tovább. Melegünk is volt, kicsit már fáradtunk, de még lelkesen lépdeltünk a Hamuházi forrás irányába. A forrásnál - amiben egy csepp víz sem volt már - ismét megpihentünk pár percre. Voltak padok, asztalok, Bodza gazdiék jóvoltából pedig még sütit is ehettünk. :)
Ezután már tényleg csak a parkoló következett. Kicsit emelkedtünk még az erdőben, majd kb. fél óra múlva lerogyhattunk a kocsik melletti padokra.

Pár perces szusszanás után megtartottuk a díjátadó "ünnepséget", ahol a nyerteseket díjaztuk pár apró nyereménnyel. Mindenkinek gratulálunk!

Személy szerint én elfáradtam, de nagyon jól éreztem magam, bízom benne, hogy a résztvevők is így voltak ezzel. Mindenkit várunk legközelebb is!!! ;)

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átutaljuk mind két fajta mentőinek. =>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán összesen 1700,- Ft (1200 + 500) gyűlt össze, amit kiegészítve hamarosan átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

----------------------------------------------------------------------------

Képek:
Plakátolás :)

Üdvözlő müzli szeletet kapott minden gazdi. Kutyusok Royal Canin jutifalatot. :)
Várunk...

Tábla olvasás...
Aztán tovább...
Első dagonya party :D

Zazika kincset keresett. ;)

Gazdik szép nyugodtan, kutyók körülöttünk rohangálva ;)

Dagonya 2. :D

Újabb tábla:

Lefelé megyünk...

Elágazásban:

Kutyik mellettünk ;)
Harmadik felvonás :D

Bukfenc magánszámai :)

Tovább felfelé...
Pihi, agytornával fűszerezve ;)
Kunyerálás :)
Játék egy kis vitával "füszerezve"...

Tovább megyünk, felfelé...
Sokadik dagonyázás...

A gazdik kikerülik. A kutyik nem... :D

Újabb pihi a vadvirágos réten...
Ráragadt valami...

Elágazás:
Majd lefelé...
Süti újra megtalált! :)
(Én rövidítettem egy szakaszon, közben kijavítottam az agytornátkat.)
Agytorna vissza-osztás :)
tovább, előre...
Ezt nem lehet megunni... :D
Elágazás!
Na de menjünk már... ;)
Futóverseny melyekről csak videó készült:
Beagle futam!

Franki és Zsaki újra!

Terrier futam!

Megint megyünk... :)
Plusz bemutató Zazitól :)
A Hamuházi forrás:
Innen már közel a parkoló...
Visszaértünk :)

Akik még később érkeztek és végül csak a legvégén találkoztunk...
Díjátadóról csak pár kép:
Még egy kis ücsörgés, aztán mentünk haza...

A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

- VISSZA az 27.túra (Öreg-bükk) bejegyzéseihez -

Szólj hozzá!

Címkék: élménybeszámoló nagyvázsony balaton-felvidék 27.túra öreg-bükk

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.