Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2014.06.15. - Csobánka

2014.06.15. 22:11 Milu75

Ma tartottuk a TúraCsapat 26. sétáját a Pilisben. Jól sikerült!!!! :) Kicsit tényleg hosszabb volt a táv az eddig megszokottnál, de cserébe nagyon egyszerű és lankás a terep.

Résztvevők:
JRT/PRT:  Boogie, Churchill, Lucky, Maja, Masni, Natasa, Whiskey, Póló, Zazi, Zoy
Beagle:  Alvin, Amy, Dagi, Franki, Füles, Liza, Ria, Sindy, Sári, Süti, Spuri,
Többiek: Árnyék, Brúnó, Dió, Dominó, Döcög, Gömböc, Hacsi, Lili, Marcipán, Picke, Pöttöm, Rézi, Süti, Szellő, Szurok

Délelőtt 10 órától gyülekeztünk a megbeszélt helyen. Ekkor már sütött ugyan a nap, mégis fáztunk egy kicsit az árnyékban. Elbizonytalanodtam, hogy mégiscsak ujjas pólóban kellett volna jönni az ujjatlan helyett. De nem aggódtunk, hiszen szép időt, sőt napsütést jósoltak mára is.
Fél 11-re mindenki megérkezett, indulhattunk is. Pár tudnivalót azért elmondtam, hogy mindenki figyeljen a kutyusokra, ilyen tömegben mindig máshogy viselkednek egy kicsit. Volt is egy Beagle, aki visszafelé indult féltávnál. Gondolom elvesztette a gazdi szagát és jobbnak látta, ha a már biztos útvonalon visszaszalad a kocsikhoz. Ám, akik hátul jöttek, sikeresen megfogták a kutyust és a következő elágazásban találkozhatott a gazdival. Még jó, hogy minden elágazásban megáll a csapat, már csak azért is, hogy bevárjuk egymást. Ezzel elkerüljük a csapat nagy szétszóródását az erdőben. :)

Szóval mentünk. Ezt a pár kisebb elkavarodást eltekintve nagyon jól érezték magukat a kutyusok. Szaladgáltak, szimatoltak és lesték a gazdit, akik leginkább kis falatokkal jutalmazták őket, mikor visszatértek.

Odafelé leginkább erdőben haladtunk. Többször megálltunk, de csak pár percre. Közben kaptak inni a kutyák és egy kicsit összerázódott a csapat. ;) Az odafelé út legvégén pedig egy aranyos kis réten letáboroztunk. Itt már eléggé sütött a nap, ezért főként a rét szélét, az árnyékos részt választottuk.

Megtartottuk az agytornát, ami pár kérdésből álló kvíz volt a gazdiknak. Mindenki nagyon jól teljesített, ám hibátlan 10 pontos 4 született. Közülük kellett eldönteni a helyezetteket a már megszokott "szétlövő kérdések" segítségével. Így alakult ki a végeredmény:

I. Rita, Dió, Döcög és Rézi gazdija
II. Viki, Süti gazdija
III. Barbara, Árnyék és Szellő gazdija

Gratulálunk Nekik!

Ezek után még a közönségdíjas kutyusokra is szavaztunk. Mindenki (kutyánként) rendelkezik 3 szavazattal, amit leadhat egy Jack Russell Terrier-re, egy Beagle-re és választhat egyet a más fajta kutyusok közül. A szavazásnak nincsen kritériuma. Nem szépségverseny, nem az ügyességre megy, hanem ténylegesen közönségdíj. Van aki azért kap szavazatot, mert nagyon vicces vagy éppen minden pocsolyába belefekszik vagy felmászik mindenre vagy bármi...
A kialakult végeredmény:

Kedvenc Beagle - Ria
Kedvenc Terrier - Lucky
és "Más fajta" kategóriában - Pöttöm / Tacskó

Gratulálunk Nekik!

Míg a többiek felmentek pár méterrel arrébb és megcsodálták a Szent-kútat, addig páran lent maradtunk a réten, kijavítottuk a teszteket, összesítettük a szavazatokat és előkészítettük a pályát az ügyességi vetélkedőhöz.
A mostani vetélkedő egy rögtönzött, erdei akadálypálya volt. Talán "rosszra tanítottuk" a kutyákat, bár ahogy láttam, senkinek nem okozott problémát az asztalra ugrani, inkább a kúszásnál akadtak meg a kutyik.
A feladat: Adott egy erdei asztal, mellette mind két oldalon egy paddal. Ezt kellett a kutyusnak megkerülni, de nem ám a földön. Odafelé fent, visszafelé lent, az asztal és a padok alatt. A végén pedig még egy vizes palackot is megkerültek az ügyes ebek. A képek majd talán többet is elárulnak. :) Mindenesetre Én azt láttam, hogy aki kipróbálta, mindenki élvezte. Közben stopperoltunk és természetesen az idő eredmény döntött a helyezésekről:

A végeredmény:

Jack Russell Terrierek, illetve kis testű kutyusok versenyében,
I. Whiskey
II. Dió
III. Zazi

Beagle-k, illetve közepes- vagy nagytestű kutyusok versenyében,
I. Amy
II. Franki
III. Szellő

Gratulálunk Nekik!

A versenyek és a pihenő után visszaindultunk a parkolóba. Útközben csináltunk pár csoportképet is, ahol úgy láttuk, csodaszép a táj. :) Nem teljesen azon az útvonalon haladtunk, ahol jöttünk, csak az irány volt ugyanaz... Most inkább réteken, mezőkön keresztül mentünk, ezért sütött ránk a nap rendesen. Bár a szellő segített, ezért nem éreztük nagyon kánikulainak a mai napot.
Visszafelé azért már a kutyákon is látszott, hogy fáradnak. Nem rohangásztak olyan nagyon körülöttünk, leginkább a sarkunkban kutyagoltak rendesen. Az árnyékos megállókban pedig nyelvüket lógatva pihentek. :) Valahol ez is a cél, hogy lefárasszuk ezeket az örökmozgó kis tündér barátainkat, miközben persze mi is ugyanezt tesszük. :)

Visszatérve a parkolóba mindenki lehuppant a fűre. Már aki ott maradt, hiszen többen hazaindultak. A hosszabb útvonal miatt az idő is elszaladt...
Most lehetett tombola jegyeket venni, plusz néhányan pólót és kulcstartót is vásároltak. A tombola bevétele megy a TúraCsapat kasszájába, a többi viszont mind önköltséges áron vehető meg, így annak nincs "bevétele". :)

Nem vártunk sokat és kezdődhetett a "hivatalos" díjátadó ünnepség, majd utána a tombola tárgyak kisorsolása. Úgy alakult, hogy most pontosan ugyanannyi tárgy volt, mint ahány jegyet vettek a gazdik. És így bizony mindenki nyert! :)

Személy szerint én elfáradtam, de nagyon jól éreztem magam, bízom benne, hogy a résztveők is így voltak ezzel. Mindenkit várunk legközelebb is!!! ;)

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átutaljuk mind két fajta mentőinek. =>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán összesen 5200,- Ft (2200 + 3000) gyűlt össze, amit kiegészítve hamarosan átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

----------------------------------------------------------------------------

Képek:
Gyülekező:

Üdvözlő ajándékok...
Elmaradt emléklapokat is adtunk ;)
Telik a parkoló...
Pár fontos tudnivaló indulás előtt:
Aztán indulás!
Kutyik előre! :)
Aztán a gazdik... :)
Mögöttünk a szép kilátás!
Megyünk tovább...
Elágazásban megállás
Tovább, erdőben, árnyékban...
Dagonya!!!! :D

Aztán tovább... Majd újabb megállás:
Innen kicsit volt egy pár méter emelkedő...
Megérte! Szépséges tájat találtunk megint ;)
Ha feljöttünk, most lemegyünk. Kis ösvényen:
És lent az elágazásban, majd a réten pihi...
Pár lépésre letáboroztunk a réten: Agytorna!!! :)
Közben egy kis játék...

Majd aki szeretett volna, felment a Szent-kúthoz:
A kútnál...
Kis kunyisok :)
Vissza a rétre: Vetélkedő!!!

Ugrás!
Alatta vissza...
Sajna ő visszafelé is ugrott...
VIDEOK: Lejátszási lista

Agytorna döntő :)
Ami után vissza indultunk: Szépséges csoportképünk!
Utólagos összeszámlálás után: 36 kuttyal!!!
Felfelé...
Legyen még egy csoportkép. ;)
Na de most már irány a parkoló!
Jutifalat :)
És a réten megyünk visszafelé...
Mini árnyékokban megálltunk ;)
Hűsölés...

Tovább!
Lemaradtunk...Khm...
Okosan visszajönnek a tündérek <3

Közeledünk...
És lassan elértük a patakot:
Újból erdőben, árnyékban!
Parkolóban pihi...
Díjátadóról pár kép...
Aztán: Tombolára várva... :)
Húzzuk a számokat... Nyeremények!
Három nagy díj!
Közben van aki már nagyon kidőlt. :)
Hazafelé még megnéztük a kecskéket is. (Kecskefarm)

A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

- VISSZA az 26.túra (Csobánka) bejegyzéseihez -

- VISSZA a főoldalra -

Szólj hozzá!

Címkék: csobánka élménybeszámoló pilis 26.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.