Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2013.04.28. - Várgesztes II.

2013.04.28. 21:28 Milu75

Ma megtartottuk a TúraCsapat 19. túráját, ami egyben a csapat 3. szülinapja is volt. :) Szerintem egy nagyon jó kis nap sikeredett belőle...

Összesen 43 kutya és 63 gazdi indult neki a szépséges, tavaszi Vértesnek:

Résztvevők:
JRT/PRT: Bodza, Boogie, Churchill, Drazsé, Maja, Masni, Muffin, Natasa, Póló, Szotyi, Tipli, Whiskey
Beagle: Amy, Artemis, Apacs, Bigi, Bojli, Csavar, Dagi, Fanny, Fibi, Füge Manci, Miro, Odi, Pogi, Rozi, Sári, Spuri, Süti, Szuzó, Tapsi, Vodka, YaoYao
Többiek: Dió, Döcög, Fufi, Lizy, Marcipán, Picke, Rézi, Szurok, Zsebi

A találkahely a Várgesztesi vár alatti, hatalmas réten volt. Sorban érkeztek a résztvevők és a segítők is. :) Mindenki kapott "népszámláló" csokit és minden kutyus üdvözlő ajándékot is, ami most egy rágókötél volt. :) Majd, a nagy melegre való tekintettel a séta előtt rendeztük meg a süti versenyt. Összesen 13 féle süteményt, tortát és finomságokat hoztak a többiek. Nehéz volt dönteni, pedig szavazni kellett, melyik a legszebb és a legfinomabb. Azért sikerült megoldanunk! ;) Köszönjük szépen a süti csodákat!!!!

Az eredmény:

A legszebb süti : Erzsi - Epres vincellérje lett 13 ponttal.

A legfinomabb süti : Ági - Almás krémes sütije lett 11 ponttal

Gratulálunk Nekik és kérjük a recepteket. ;)

Mikor már mindenki szavazott, még az agytornát is megtartottuk. Ezt tényleg nem akartam indulás előtt, viszont így hogy Én a réten maradtam, praktikusnak tűnt: lévén míg a többiek sétáltak, Én nyugiban kijavítottam az összeset. :) Így is lett. Bár a nyugalomba azért pár telefon közbeszólt...
Egyetlen egy hibátlan tesztet adtam vissza, ám második helyezettből kettő is volt, így egy "szétlövő" kérdéssel döntöttük el a helyezéseket. Az ezután kialakult sorrend a következő:

I. Erzsi, Manci és Rozi gazdija
II. Tünde és Tamás, Maja és Natasa gazdija
III. Péter, Marcipán gazdija

Gratulálunk Nekik!

Mikor elindult a csapat, a réten még együtt voltak. Illetve elég szellősen indultak... Aztán valahogyan szétszakadt a csapat és egy nem kevés tagból álló kisebb csoport más irányba ment egy elágazásban. Gyakorlatilag már az első elágazásnál elkavarodtak. Peti azonnal visszaindult megkeresni őket, de az sem volt egyszerű, hiszen az "eltévedt" csoport nem nagyon tudta megmondani, hol vannak. :O A lényeg, hogy az elöl lévők mentek a helyes úton, majd a megbeszélt pihenőben ücsörögtek majdnem fél órát. Végülis ez is jól sült el, mert a kutyák nagyon jókat játszottak egymással. Annyira örülök ennek és ilyenkor kedvem lenne szétkürtölni, hogy lám! Beaglek és Terrierek, ha jól neveltek és jól szocializáltak, akkor milyen jól el tudnak együtt lenni, játszani, szimatolni, tombolni! Gazdik elmondása alapján, öröm volt őket nézni! :)
Na de visszakanyarodva a túrához... Peti tehát elindult visszafelé. Még a faluban is lement egészen a buszokig, hátha arra kavarognak a többiek... Közben Én is beszéltem velük telefonon és mondtam nekik, hogy induljanak el visszafelé és mikor meglátják a helyes jelzést, akkor megtalálták az utat. Azon kell elindulniuk, be az erdőbe. Hogy végül ez segítette-e vagy a szerencse vagy az, hogy megnézték a kis térképet, amit minden túrán adok mindenkinek, azt nem tudom pontosan. De Peti megtalálta a kis vidám csoportot és elindultak a többiek után felfelé. :) Minden jó, ha a vége jó!

Fent, a pihenőnél mindenki leadta a közönségszavazatát is, majd indulhattak tovább. Az erdő csodaszép volt. Most, ahogy nézem a képeket, nagyon sajnlom, hogy nem láthattam élőben.

Mikor elindultak lefelé, jött az üzenet, hogy a fiúk kezdhetik főzni a pörköltet. Mert most még olyat is csináltunk. Két nagyon lelkes gazdi által készített pulykapörköltet ettünk a nap végén. Irtó finom lett, nagyon jól "vizsgáztak" a fiúk. ;) Megfontoljuk a lehetőséget máskor is.:) A pörköltet pénzért adtuk a résztvevőknek és minden adag után 100-100 Ft-ot raktunk a fajtamentők befőttes üvegébe!

Na de megint előre szaladtam... Szóval lassan visszaérkezett az egész csapat a rétre. Addigra mi felépítettük a vetélkedőhöz szükséges pályát, kijavítottuk az agytornákat és kipakoltuk a serlegeket és nyereményeket. :) Csillogtak-villogtak, mire mindenki visszaért. Hátra volt még a közönség szavazatok összesítése, amit Katával nagyon gyorsan meg is tettünk. Köszönöm szépen!!!
A végeredmény:

Kedvenc Beagle - Manci
Kedvenc Terrier - Boogie
és "Más fajta" kategóriában - Fufi / Uszkár

Gratulálunk Nekik!

Kis pihenő után következhetett a feladat a kutyusoknak. Merem remélni, hogy mindenkinek tetszett és élvezték a gazdik is a feladatot. Nekem minden kutyus nagyon tetszett!!!! A feladat az volt, hogy egy kerítésen belül elhelyezett jutalomfalatot kellett a kutyusnak megszereznie. A kerítés nyitott volt az egyik oldalon (a túlsó oldalon) csak rá kellett jönniük a kutyóknak, hogy meg kell kerülni a kerítést. Persze volt, aki inkább "lebontotta", mint megkerülte. :D Kaparta vagy éppen a buksiját dugta be a kis résen. Még akkor is, ha utána nem tudta kihúzni a fejét. De a falat megvolt!!! Igazi haspók beaglek-tettek így. ;) A videókból biztosan jobban látszik majd a feladat... Természetesen a gyorsaság döntött és így alakult ki a végeredmény. :)

Jack Russell Terrierek, illetve kis testű kutyusok versenyében,
I. Döcög
II. Churchill
III. Póló

Beagle-k, illetve közepes testű kutyusok versenyében,
I. Amy
II. Manci
III. Bojli

Gratulálunk Nekik!

Ezután következett az eredményhirdetés, majd a serleges díjkiosztás. :) Szülinapi túra lévén a nyeremények is egy kicsivel nagyobbak, értékesebbek voltak a megszokottnál. ;)

És mikor már az hittem, minden jutalmat kiosztottam és mondtam, hogy akkor ennyi, ehetünk végre... Na akkor szóltak nekem oldalról, hogy nincsen még vége. :O Elém álltak páran és az egész csapat nevében megköszönték az eddigi 3 éves munkámat. :) Nagyon meglepődtem!!! És nagyon meghatódtam. :) Még most is, mikor írom ezeket a sorokat, mosolygok. Elmondani nem tudom, mennyire szeretem ezt a csapatot. Tényleg azt érzem, hogy a TúraCsapat már egy összekovácsolódott baráti társaság lett az évek során. :) Maradjon is mindig így!!!! Én, mint "Túra Anyu" (:D) továbbra is szervezem a közös programokat mind a kutyáknak, mind a gazdiknak. Nincs annál nagyobb energiát adó dolog, mikor látom, hogy a "munkám", amit nem is érzek annak, hiszen nagy örömmel csinálom, ekkora boldogságot jelent a résztvevőknek. :) Egyszóval: Én köszönöm, hogy vagytok nekem!!! :*

Ezután már tényleg a kaja következett. Isteni finom, szintén energiát adó pörköltet ettünk Csabi és Feri "szakácsaink" jóvoltából. Köszönjük!!! Továbbá azoknak is köszönöm, akik hozták a hozzávalókat, a kellékeket és akik segítettek az ételek kiosztásában! Szuperek vagytok!!!

Összességében tehát, szerintem egy nagyon jó hangulatú, kellemes sétával összekötött, igazi szülinapi ünnepléses találkozó volt a mai. A visszajelzések is ezt igazolják, így remélem, Mindenkivel találkozunk majd az elkövetkezendő túrákon. :)

Köszönöm szépen a sok-sok segítséget, a kellékeket, a lelkesedést és a biztatást.
Túrára fel!

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átultaljuk mind két fajta mentőinek. =>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán összesen 26000,- Ft (12900 + 13100) gyűlt össze, amit kiegészítve hamarosan átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

----------------------------------------------------------------------------

Rengeteg képet válogattam, amik reményeim szerint visszaadják a nap hangulatát. ;)

Megérkeztünk Várgesztesre!
A rét:
Még egy kis séta, mielőtt jönnek a többiek...
Üdv. csoki:
Hamar megtelt a rét ezen sarka ;)
Süti verseny!!! :)
Ünnepléses kóstolás ;)
Utána agytorna:
Még egy eligazítás a séta előtt...
Aztán indulás!
Ez lehetett az elkeveredés helyszíne...
Be az erdőbe!
Az út: Gyönyörűűűűű!!!!

Felérve: pihenőhely...
Ahol a kutyák ennyire jól érezték magukat!!! :)
Sárban...
Farakásokon...
rohangálva!
A gazdik: ücsörgés...
Az "eltévedt" csapat ugyanezt csinálta lent. :D
Megvannak!!!
Fent: indulás most már együtt tovább!
Be a gyönyörű erdőbe :)
Lefelé is egy mini pihi...
tovább...
Dagonya party, avagy az iszappakolás jót tesz a szőrnek ;)
Még egy kis játék útközben. :)
Aztán irány a parkoló!
Visszaérkezés...
Csoportkép! 43 kutya és 63 gazdi :)
Egy kis kitérő: Mi történt azalatt, míg a csapat az erdőben sétált? :)
Főzés!
Hagyma...
Kész az alaplé...
Szakácsaink: Csabi és Feri :)
Szóltak a többiek... Jöhet a husi!
Alakul ;)
Pózolás a serlegekkel ;)
Amik időközben kikerültek az asztalra. :)
Na de munka van! Szavazatokat összesítünk:
Aztán indulhat a vetélkedő!

Amit előre megkaptak a résztvevők:
A feladat: jutalomfalat keresés. A tálka a kerítésen belül van. A kutya a rajtnál ül. Ha nem marad ott, valaki megfogja, míg a gazdi kizárólag a háromszögön belül közlekedve belerakja a tálba a falatot. Ezután visszajön a rajthoz és elindítja a kutyát. A gazdinak innentől már tilos átlépnie a rajtvonalat. Az "A betű" aljában kell maradnia, míg a kutya keres! A stopper akkor indul, mikor a gazdi elindul a falatot beletenni a tálba és természetesen akkor ér véget, mikor a kutyó elkezdi megenni a falatokat. ;)

Hajrá!!!

Videók: Majdnem mindenkiről készült...

Apacs - Bigi - Bojli - Csavar - Dagi - Fibi - Füge - Manci - Miro - Odi - Rozi - Sári - Szuzó - Tapsi - Vodka

Boogie - Churchill - Drazsé - Maja - Muffin - Póló - Szotyi - Whiskey

Fufi - Marcipán - Picke - Rézi - Szurok

Peti a hős fotós! És a tündérek, akik "zavarták" néha...
Díjátadóról pár kép:

A csapat meglepetése :) KÖSZÖNÖM SZÉPEN!!!! :)70_ajandek.jpg

"Köszönjük ezt a 3 évet, hogy túráztatod a kutyás népet!"
Póló: verssel, fényképpel és sok-sok aláírással! :)
Na de most már tényleg jöjjön az a kajaaaaaaa!!!
Osztás:
Sorban állás:
Jó étvágyat! ;)

A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

Szólj hozzá!

Címkék: vértes élménybeszámoló várgesztes 19.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.