Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2012.02.26. - Egri-vár (Pilisborosjenő)

2012.02.27. 16:01 Milu75

"Végre" elmentünk és megtartottuk a TúraCsapat XII. túráját Pilisborosjenőn. Most jártunk itt ötödször, hiszen 3 szor jöttünk el felderíteni a terepet, majd egyszer a hideg idő miatt kényszerültünk halasztani... De páran csak eljöttünk és kirándultunk egyet a hóban is. :) Havas előtúra beszámolója: itt!
Szóval sokadjára jöttünk ma és tényleg minden nagyon jól sikerült!

A találkozó délelőtt 10 órakor volt. Igaz, a fűre álltunk a kocsikkal, de így is elég sáros volt a talaj. Egy autót ki is kellett tolni a sárból, annyira beleragadt a kereke (vagy mi...).

Összesen 34 kutyus és 45 gazdi jelent meg a túrán:
Résztvevők:

JRT/PRT:  Boba, Bodza, Bosco, Churcill, (pici) kókusz, Kókusz, Maja, Maya, Masni, Mikey, Milo, Muffin, Natasa, Póló, Szotyi, Whiskey
Beagle: Apacs, Artemis, Dagi, Dexter, Dolly, Füli, Lina, Liza, Manci, Rozi, Süti, Vodka
Többiek: Baltimore, Fufi, Gömböc, Hacsi, Pami, Pöti

Végül Mindenki megérkezett és fél 11-kor nekiindultunk. Nem volt hideg, bár néha nekikezdett a szél. Olyankor nagyon is elfért rajtunk a sapka és a kesztyű. Sejtettük, hogy nagy sár lesz, de néhol azért meg is lepődtünk. Kerülő hiányában bizony bele kellett lépnünk a dagonyába. Ahogy láttam, a kutyákat ez egyáltalán nem zavarta. :D Rohangáltak, kergetőztek, élvezték a szabadságot, a friss levegőt és a társaságot. :)

A Teve-sziklához csak a csapat ment le. Visszafelé páran kicsit el is kavarodtak, de hamar megoldódott a helyzet. Bevárták egymást a gazdik és együtt jöhettek a volt murva-bányához, ahol már vártunk Rájuk.
Míg a csapat megtette ezt a kis kitérőt, addig páran előkészítettük a kincskeresős vetélkedőt. Összesen 100 db jutifalatot rejtettek el a fiúk az egész bánya területén. Köszönöm szépen Árpádnak, Tamásnak és Petinek a segítséget!!!
A jutifalatokra kis nyomtatott kincsesládák voltak ragasztva. A legtöbb "üres" volt, de a nehezebb helyeken levőkben kincset is találtak a kutyók és a gazdik. Ezeket a kincseket a túra végén egy-egy jutifalat csomagra váltottuk be. :)

Ahogy Én láttam, Mindenki élvezte a feladatot. A bánya területe elég nagy, nem zavarták egymást a versenyzők és sokan egészen szép mennyiséget gyűjtöttek össze. Az első helyezettek természetesen ajándékot is kaptak. :)

Beagle                                          Terrier

I.  Lina                                       I.  (pici) Kókusz
                                   II. Vodka                                    II. Churchill
                                  III. Hacsi                                    III. Boba

Gratulálunk Nekik!!!

Ezután sem ácsorogtunk, hiszen a magasban még jobban éreztük a hideg szelet... Elindultunk lefelé, következő állomásunk felé, az Egri-vár romjaihoz.
Az úton azért megint csak akadt pár érdekes szakasz. Egyszer egy hatalmas pocsolya keresztezte utunkat, utána pedig és igen csúszós, agyagos-sáros lejtőn ereszkedtünk le. De így volt kalandos! ;) Végül éppségben leérkeztünk és ez a lényeg. Az utána lévő emelkedő már sokkal járhatóbb volt, majd pihenhettünk egyet a várban, ahol még a szélárnyékot is élvezhettük. Ugyan fölénk került egy csúnya esőfelhhő, amiből pár cseppet talán még éreztünk is... De egy mosolygós csoportképnek köszönhetően a felhő bizony tovább állt. ;) Szuper!

Megtartottuk az agytornát, ami most egy 13 kérdésből álló tesztlap volt. Egyik fele kutyás, másik fele pedig a helyszínre vonatkozó kérdésekkel. Egyetlen hibátlan teszt született, a 3 második helyezett között viszont a plusz kérdések és válaszaik döntöttek. Helyezettek:

I. Ági - Boba gazdija, maximális 13 ponttal
II. Lilla - Füli gazdija, 12 ponttal
III. Kristóf, Vodka gazdija, 12 ponttal

(Aki sajnos lemaradt, de szép 12 pontos eredményével mindenképpen megemlítendő:
Ő Mara- Kókusz gazdija, 12 ponttal

Gratulálunk!!!

Még itt a várban összeszámoltuk a közönség-szavazatokat is és már indultunk is tovább. Minden túrán, minden résztvevő (kutyánként) kiválaszt egy Beagle-t és egy Terriert, akire voksol. A legtöbb szavazatot kapott kutyusok a túra kedvencei.

Így lett a TúraCsapat XII. túrájának:
kedvenc Beagle-je Artemis és
Kedvenc Terrierje (pici) Kókusz!

Gratulálunk Nekik!!!

Séta-séta, majd egy gyors letekintés a Teve-sziklára, ahol ismét született pár remek kép. Imre egészen leereszkedett a teve mellé és onnan kapta lencsevégre a csapatot. :)

Ezután már a kocsikhoz vonultunk. Közben persze irtó nagy kergeőzéseket és szaladgálásokat tartottak a kutyók. Nagyon jó volt látni, ahogy élvezik egymás társaságát. Összekapásra nem is emlékszem, de ha volt is, nem hiszem, hogy komolynak mondható. Illetve köszönet a gazdiknak, ügyesen le lettek kontrollálva a mérges manók. ;)

Sajnos ezzel a pár sorral nem tudom igazán visszaadni az egész nap hangulatát. De nézve a képeket, olvasva a visszajelzéseket és visszaemlékezve csak mosolyogni tudok. Örülök, hogy ott lehettem és nagyon örülök, hogy sokan eljöttek. Boldog vagyok, hogy van egy közösség, ahol jól érzik magukat mind a kutyák, mind a gazdik. Tudnak együtt kirándulni, sétálni, ismerkedni, beszélgetni... Élvezni a természetet, lefáradni az élményektől és végül elégedetten autóba ülni és hazamenni. :)
Majd otthon nézni a kutyókat, ahogy fáradtan rogynak a helyükre és tudni, hogy az aznapi élményeikkel álmodnak. Ez a Boldogság! :)

A parkolóban jöhetett az eredményhirdetés, a díjátadó és végül a tombola!
Minden nyertes jutalma, egy-egy ajándékcsomag volt, amit támogatóink jóvoltából tudunk biztosítani. Köszönjük!

A tombola keretén belül kb. közel 70 tárgy, kellék, kutyajáték, jutifalat, édesség, stb... került kisorsolásra. Nagyrészt támogatóink jóvoltából + amivel a TúraCsapat tagjai járultunk hozzá az egészhez. Mindenkinek nagyon-nagyon köszönjük!!!
Az összes pénzt (21.400,-), ami befolyt, a következő túrákra fordítjuk majd. Ajándékokat veszünk, de leginkább a 2012-es szülinapi túra serlegeit finanszírozzuk majd belőle. (Minden "könyvelésről" beszámolunk.)

Összességében azt hiszem, mondhatom, hogy egy jól sikerült túra volt a mostani is. A kutyusok élvezték és ez a lényeg. Ismerkedtek, szaladgáltak, birkóztak egymással.

Mindezek ellenére szeretném kérni, hogy osszátok meg észrevételeiteket, javaslataitokat, hogy a jövőben még jobban, mindenre odafigyelve és zökkenőmentesen szervezhessük túráinkat. Köszönöm! :)

Köszönöm Mindenkinek aki eljött!!!
Bízom benne, hogy szép élményekkel gazdagodtak mind a kutyák, mind a gazdik, és természetesen szívesen látunk Mindenkit elkövetkezendő túráinkon!
Túrára fel! ;)

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átultaljuk mind két fajta mentőinek.
=>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán (és az előtúrákon) összesen 10.900,- Ft (6700 + 4200) gyűlt össze, amit kiegészítve a héten átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

Fényképek...
Gyülekező...

Egyre többen...

Üdvözlő csomag Mindenkinek!
Az a nyelv mindent elárul. :)

Ölelkezés:

Terrierek:

Naaaagy kutyó! :)

Indulás!

Hát igen. Sár, az volt...

Rohangálás!

Elágazásnál:

Ők arra...

Mi erre...

Ott lent vannak a Többiek:

Sárban jártak... (Erzsi képei)

Teve sziklánál:

Várakozás:

Majd tovább a murva-bánya felé...

Már vártunk Őket. :)
Jönnek!

"Kincskeresés" előtti eligazítás :)

Rajt!

Hajrá! :)

Számlálás! ;)

Következő állomásunk: Távolban az Egri-vár

Indulás tovább!

Egy kis kaland...

Felfelé: Kutyók elöl... :)

Jönnek már a gazdik is!

Utána le...

Sárosan...

Utsó emelkedő a vár előtt: Indulás!

érkezés:

Pihi:

Vidám csoportkép :)
/ Katt. a nagyobb méretért /

Agytorna :)

Közben egy kis rohangálás :)

Indulás tovább:

Teve-sziklánál: letekintünk...

Lent a Teve-szikla. És egy "fotós" :)

Fotók lentről: :)

Vissza az autókhoz:

Kergetőzés:

Parkolóban: díjátadóról csak pár kép...
Kedvenc Beagle:

Kedvenc Terrier:

Tombola!

Kis kíváncsi :)

Főnyeremények:

A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

- VISSZA az 12.túra (Pilisborosjenő) bejegyzéseihez -

- VISSZA a főoldalra -

1 komment

Címkék: kutya kirándulás pilisborosjenő 12.túra élmánybeszámoló

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foxterrier SOS 2012.03.12. 15:57:54

Kedves Túrások, Túraszervezők!
Hálásan köszönjük a foxik(jagd, russell és keverékeik) mentéséhez gyűjtött adományt. A 6500 Ft-ot könyveltük honlapunkon. foximaxi.gportal.hu/gindex.php?pg=22275226

Engedjétek meg, hogy képes áttekintést adjunk a tavalyi munkánkról. Az összeállítást ezen a linken éritek el: www.youtube.com/watch?v=DAfcmswscB4

Ha a Facebook-on jártok, itt találtok: foximaxi.gportal.hu/gindex.php?pg=22275226

Gyönyörűek a túrán készült képek, remek hangulatú kirándulás lehetett. További hasonló szép túrákra fel!