Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2011.10.16. - Két-bükkfa

2011.10.18. 14:54 Milu75

Vasárnap tartottuk a Russell Terrier és Beagle TúraCsapat X. túráját a Pilisben. Szerintem nagyon jól sikerült, bár kisebb malőrök akadtak. Ezekért elnézést is kérek! Minden túra egy tapasztalat is egyben. Egyre többen vagyunk, egyre népszerűbbek... Viszont még így, 10 túra után sem lehetünk profik... Ám a hibákon próbálunk javítani és arra törekszünk, hogy Mindenki elégedetten térjen haza. :)

Összesen 38 kutyus és 71 gazdi jelent meg a túrán:
Résztvevők:

JRT/PRT: Bodza, Boogie, Churchill, Drazsé, Jackie, Lola, Maja, Masni, Milo, Mogyi, Natasa, Poló, Puppy, Zselé
Beagle: Csavar, Dagi, Fanny, Félix, Flecki, Foltos, Füge, Füli, Joker, Kiwi, Manci, Meggi, Missy, Rozi, Süti, Süti, Tapsi, Teó, Zsakett
Többiek: Chili, Csivasz, Fanni, Hacsi, Prézli

Reggel fél 9-től vártuk a kirándulni vágyókat a Két-bükkfa nyereg parkolójában. A gyülekező 9-től volt, ám volt, aki már 9 előtt megérkezett. :) Viszont sajnos késők is akadtak. Szóltak telefonon, hogy késnek és természetesen Mindenkit megvártunk. Így viszont 10 óra lett, mire nekiindulhattunk... Csak az volt a szerencsénk, hogy a napon álltunk, ezért nem fázott át a társaság. Támogatóink jóvoltából most sem vártuk üres kézzel a résztvevőket. Táp-próbacsomagot és rágcsa csomagot kaptak a kutyák, mini csomag cukorkát a gazdik. :)

Aztán mondtam pár szót, tudnivalót és elindultunk. Nagyon sokan voltunk, ezért nem is tudtunk együtt haladni. Dorka ment legelöl, Ő ismerte az utat, hiszen volt Velünk előtúrázni. Ez azért volt fontos, hogy figyelmeztesse a gazdikat a "rettegett" Ördög-lyuk barlangra. Így is lett, senkinek nem lett semmi baja... ;) Köszönjük Dorka!!!

Haladtunk tovább és kb. az első kilométer végén elérkeztünk a pihenőhelyhez, a Mária-Padhoz. Ez sajnos nem tisztás, viszont voltak padok és asztalok, na meg elég nagy szabad terület, ahol megtartottuk a vetélkedőket.
Az agytorna most könnyű volt, leszámítva egy kérdést, ami döntő fontosságú lett a megfejtésnél. Végül egyetlen egy hibátlan papírt adhattam vissza. :) Azonos pontszámnál viszont az idő is számított. Helyezettek:

I. Viki - Chili gazdija 17 ponttal.
II. Dia - Félix és Missy gazdija 16 ponttal
III. Évi - Flecki gazdija 16 ponttal

Gratulálunk!!!

Aztán következett a kutyás vetélkedő. A kutyákat a gazdiknak át kellett hívnia 3 terpeszállásban álló ember lábai alatt. Édesek voltak a kutyók, nagyon eltérően reagáltak. Ám a gazdik leleményessége is csuda jó volt.
Nagyon szépen köszönöm annak a 3 embernek a segítségét, akik az egész verseny alatt terpeszállásban álltak. Szuperek vagytok!!!
A próbálkozásokat stopperoltuk, hiszen az idő döntött. Ennek megfelelően a helyezettek:

Beagle                                     Terrier

I.  Süti (Andi gazdival)           I.  Milo
                                         II. Rozi                                       II. Drazsé
                                        III. Füge                                    III. Lola

Gratulálunk Nekik!!!

Nem voltunk itt sokat, mégis sikerült egy kicsit átfáznunk. Sajnos a hely árnyékos volt, bár legalább a szél nem fújt és az eső sem esett. ;) Kutyák viszont pörögtek: Kergetőztek, birkóztak, futkostak és ugattak. ;)
Sajnos egy összekapás is történt, de ahogy láttam, nem lett komolyabb baj. Itt is szeretném kérni, hogy nagyon figyeljünk a kutyáinkra. Ha tudjátok, hogy álló helyzetben kissé agresszívebbek, akkor pórázt kell használni, mert ezekkel az összezördülésekkel a másik, ártatlan fél kedvét és lelkesedését is elvehetjük a túrázástól. :( Köszönöm!!!

Aztán indultunk tovább, most már felfelé. Először egy mederben vagy inkább nyiladékban mentünk... A lényeg, hogy nagyon hordalékos volt a talaj és konkrétan köveken, kis sziklákon és botokon, husángokon keresztül vitt az út. Volt is baleset. :( Kriszti járt a legrosszabbul, kibicsaklott a bokája és nagyon fájt Neki. Utána hősiesen végig botladozta a túrát, de a végére már csak bicegni tudott. Átéreztem nagyon és csak remélem, hogy nem lett komoly sérülése! Jobbulást kívánok!!!

Innentől egy kicsit lelassult a társaság vége. Így viszont a társaság eleje eléggé előrehaladt. Olyannyira, hogy mentek tovább a "mederben", ahelyett, hogy letértek volna a jelzésre. De valahogy ez is jól sült el, mert találtak egy másik barlangot, ahol fotózkodtak és nézelődtek. Ha jól sejtem, az a Pilis-barlang volt. No, de jöttek vissza, bevártunk Mindenkit és haladtunk megint tovább, most már lankásan felfelé a csodásan szép, őszi erdőben. :)

Kis idő múlva kiérkeztünk egy aszfaltos erdész útra, ahol a csapat bevárta egymást. Itt sütött a nap, tehát nem fázott senki. :) Mikor Mindenki felért,  összeálltunk és csináltunk pár csoportképet, majd indultunk is azonnal tovább... Alig fértünk rá egy képre. :O Nem csoda, sokan voltunk!!!

Megint erdő, viszont most már lankásan lefelé haladtunk egészen a parkolóig. Prézli, legidősebb tündér kutyó ekkorra már annyira elfáradt, hogy nem akart tovább jönni. Lefeküdt a földre. A parkolóig gazdái ölében, illetve Masni hordozó táskájában utazott. ;)

A visszafelé vezető úton még egy mosómedvével is találkoztunk. Gazdái hámon sétáltatták. :) Nekünk és a kutyáknak is nagyon tetszett, bár a mósómaci szerintem frászban volt ennyi kutya láttán. :O
Lassan visszaértünk a parkolóba, ahol összesítettük a közönségszavazatokat, tombolát árultunk és végül elkezdtük a díjkiosztót. :)

Minden túrán, minden résztvevő (kutyánként) kiválaszt egy Beagle-t és egy Terriert, akire voksol. A legtöbb szavazatot kapott kutyusok a túra kedvencei.

Így lett a TúraCsapat X. túrájának:
kedvenc Beagle-je Kiwi és
Kedvenc Terrierje Zselé!

Gratulálunk Nekik!!!

Minden nyertes jutalma, egy-egy ajándékcsomag volt, amit támogatóink jóvoltából tudunk biztosítani. Köszönjük!

Sajnos tombola szelvény nem jutott Mindenkinek. Ezért őszintén elnézést kérek. Mentségemre legyen mondva, hogy a kb. 50 tombola tárgyhoz 130 szelvényt vittem. Nem gondoltam volna, hogy még ennyi is elfogy. :O De a tapasztalatot levonjuk és a jövőben figyelünk arra, hogy igazságos legyen a vásárlás. Pl. maximáljuk a vásárolható szelvényeket vagy valami ilyesmi... Mondjuk mindenki vehet max. 5-öt, aztán ha marad még, akkor természetesen lehet még venni... De ezt majd még kitaláljuk.

A tombola keretén belül kb. 50 tárgy, kellék, kutyajáték, jutifalat, édesség, stb... került kisorsolásra. Nagyrészt támogatóink jóvoltából + amivel a TúraCsapat tagjai járultunk hozzá az egészhez. Mindenkinek nagyon-nagyon köszönjük!!!
Az összes pénzt (kereken 20.000,-), ami befolyt, a következő túrákra fordítjuk majd. Ajándékokat veszünk, de leginkább a 2012-es szülinapi túra serlegeit finanszírozzuk majd belőle. (Minden "könyvelésről" beszámolunk.)

A díjkiosztó és a tombola alatt több kutyus már az autóban pihent. Ezért aztán a díjat csak a gazdik vehették át, de az ajándékok többsége úgyis a kutyusoké. Otthon megkaptak mindent. ;)

Összességében azt hiszem, mondhatom, hogy egy jól sikerült túra volt a mostani. A kutyusok élvezték és ez a lényeg. Ismerkedtek, szaladgáltak, birkóztak egymással.
Ami Nekem külön tetszett, hogy Bigi gazdái eljöttek annak ellenére, hogy Bigi tüzelés miatt otthon kényszerült maradni. És még fotót is kaptunk, hogy Bigi mennyire örül a tombolán nyert játéknak. ;)
Aztán volt egy fiatal pár is, akik annak ellenére jöttek, hogy még nincsen kutyájuk. Illetve pont azért jöttek, mert egy Beagle-t szeretnének majd. És itt valamelyest megismerhették a fajtát. Beszélhettek gazdikkal, tapasztalatokat szereztek. :)

Mindezek ellenére szeretném kérni, hogy osszátok meg észrevételeiteket, javaslataitokat, hogy a jövőben még jobban, mindenre odafigyelve és zökkenőmentesen szervezhessük túráinkat. Köszönöm! :)

Köszönöm Mindenkinek aki eljött!!!
Bízom benne, hogy szép élményekkel gazdagodtak mind a kutyák, mind a gazdik, és természetesen szívesen látunk Mindenkit elkövetkezendő túráinkon!
Túrára fel! ;)

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átultaljuk mind két fajta mentőinek.
=>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán összesen 3750,- Ft (1650 + 2100) gyűlt össze, amit kiegészítve a héten átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

Fényképek...

Tombolás:

Gazdiknak agytorna:

Hajrá!

Kutyák és a tűzrakóhely...

Még mindig tombolás: ;)

Ügyességi versenyünk:

Lola:

Füge:

Indulás felfelé:

Elágazásnál: Erre tovább...

Jönnek a "visszafordulók":

Míg várakoztunk, az erdőt csodáltuk!

Gomba: :)

Lankásan felfelé:

Aszfaltos úton: Csoportkép!

Itt is volt ám egy kis tombolás: :)

Még egy utolsó mini pihenő:

Mogyi produkció:

Most már csak lankásan lefelé...
Legidősebb kutyus, Prézli elfáradt:

Táskában:

Mindjárt itt a parkoló:

A mosómaci :O

Parkolóban: Díjátadó
Kedvencek: Zselé :)

Kiwi :)

"Mit kaptunk? Mit kaptunk?" :)

Büszke Kiwi:

Ügyességi verseny: Beaglek...

Terrierek...

Agytorna helyezettek:

Szülinapos kutyusoknak, plusz rágcsa csomag:

Pár kép a tomboláról:

Fáradt kutyusok...

A főnyeremény!

A nyeretlen szelvényesek is kaptak apróságot: teniszlabdát, próbatápot...
Megrohamoztak! :D

Még egy kis beszélgetés a parkolóban...

Aztán hazajöttünk. Jó kis nap volt! :)
-----------------------
A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

- VISSZA az 10.túra (Két-bükkfa nyereg) bejegyzéseihez -

- VISSZA a főoldalra -

Szólj hozzá!

Címkék: kutya kirándulás élménybeszámoló pilis 10.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.