Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2011.08.07. - Budakeszi

2011.08.09. 13:00 Milu75

Múlt hétvégén, vasárnap tartottuk meg a Russell Terrier és Beagle TúraCsapat IX. túráját Budakeszin. A Vadaspark közelségére való tekintettel nagyon figyeltünk a kutyákra, nem is volt elkóborló kedvenc.

Összesen 32 kutyus és 54 gazdi jelent meg a túrán:
Résztvevők:

JRT/PRT: Bodza, Boogie, Bubci, Csipesz, Denis, Drazsé, Lola, Maja, Masni, Mogyi, Natasa, Poló, Szuri
Beagle: Bigi, Dino, Dolly, Fanny, Foltos, Füli, Fülöp, Kiwi, Lucky, Oszkár, Snoopy, Süti, Tobi, Zsakett
Többiek:
Lulu és Tapi - Tacskó ikrek
Matyi - Francia Bulldog
Pinky - Cairn Terrier
Prézli - Keverék

Az eddig megszokott találkozási időponthoz képest, most hamarabb találkoztunk, hogy a parkoló még üres legyen. :) Így is volt! Folyamatosan megérkezett Mindenki: támogatóink jóvoltából üdvözlő ajándékokat (próbatáp és biléta vagy rágcsa csomag) kaptak a kutyók, gazdik pedig a már megszokott "népszámláló" cukorkát válogatták. :)

Kicsit tartottunk az időjárástól, ugyanis gyülekeztek a felhők, közben pedig nagyon fülledt is lett a levegő. Aztán, mikor nekiindultunk, mégis kitisztult az ég és csak a fullasztó melegség maradt. :O
De Mi mentünk. Kutyák végre szaladhattak előre és élvezhették a szabadságot. Sajnos a Beagle-k többsége pórázon sétálta végig a távot, mert a gazdik féltek az elrohanástól. Több rossz tapasztalat miatt most sem mertek kockáztatni. Pláne, mert  a Vadaspark egyik munkatársa előre figyelmeztetett Minket az esetleges elkóborlás veszélyeire. Ennek ellenére úgy gondolom, Ők is boldogan sétáltak és szaglásztak mellettünk. ;)

Az első kilométer végén várt Minket a "rettegett" létra, ami egy Budakeszit védő vadkerítésen keresztül vezet át. Több előtúrán is megkíséreltük kikerülni a kerítést, illetve másik bejáratot kerestünk az erdőbe, ám sajnos nem találtunk... Így most megvártuk, míg Mindenki átmászik. Kutyákat átadogattuk és egymást támogattuk. :) Közben pedig pihentünk egy kicsit.
Aztán nekiindultunk az emelkedőnek. A táj csodás volt, zöldellő fák között sétáltunk. Nem volt szerencsés legelől haladni, ugyanis számtalan pókháló szőtte keresztbe az utat. Vajon milyen régen nem járhatott arra senki?
Minden elágazásnál igyekeztünk bevárni az egész csapatot. Az egyik legszebb ilyen megállóhely a túra legmagasabb pontján volt, ahol az északi oldalon egy élénkzöld mohaszőnyeg terült el. Még az onnan kiinduló kis ösvényen is mohán lépkedtünk. Mint egy mesében... :)

Mivel az emelkedő, de főképpen a fülledt levegő kivette belőlünk az erőt, ezért kihagytuk a hegytetőn átvezető útvonalat. Inkább vízszintesen haladtunk tovább...
Majd egy lejtős ösvényen keresztül elérkeztünk egy szépséges fenyőerdőbe, aminek a túloldalán találtuk a Nagy-rétként emlegetett pihenőhelyünket. Ide terveztük a hosszabb pihenőt, vetélkedőket és legelőször is a csoportképet! :)

A csoportkép után végre leülhettünk egy kicsit. Kutyóink is kidőltek, kivétel pár terriert, akikben később a duracell elemeket kerestük. :O Futkároztak, kergetőztek és botot hoztak, dacára az odavezető 5km-nek (ami nekik szerintem minimum 8km!) és a tűző napsütésnek.

Legelőször az Agytornát tartottuk meg. Pár eldöntendő kutyás kérdés és néhány emberi agytekervényt megmozgató feladvány szerepelt a tesztben. Természetesen a lényeg az volt, hogy helyes válaszok érkezzenek, de döntő szerepet játszott az idő is. Ennek megfelelően a helyezettek:

I. Tibor - Oszkár gazdija 14 ponttal.
II. Kinga - Snoopy gazdija 13 ponttal
III. Dóri - Mogyi gazdija 13 ponttal

Gratulálunk!!!

Ám a kutyák közt is volt egy kis megmérettetés: most gyorsasági szempontból. Futóversenyt tartottunk, ahol az győzött, aki a leggyorsabban futotta le a 30 méteres távot. A gazdi nem léphetett a pályára, csak a célban állva várta kedvencét. Illetve hívta, csalogatta leginkább finom falattal. :) Így lettek a túra leggyorsabb kutyái a következők:

Beagle                                     Terrier

I.  Bigi                                        I.  Maja
                                         II. Matyi                                     II. Szuri
                                        III. Oszkár                                 III. Denis

Gratulálunk Nekik!!!

Igazából Matyi nem Beagle, hanem egy tündéri Francia Bulldog. De a más fajta kutyák sem maradnak ki a versenyből. Őket méret szerint soroljuk be a két kategória egyikébe...

A TúraCsapat történetében először került sor "Ki mit tud?" bemutatókra. Így még nagyobb lehetőségük nyílik a gazdiknak, hogy bemutassák a kutyáikat, a kutyák tudományát, ügyességét. Összesen 6 bátor jelentkező akadt, akik mind ügyes trükkökkel kápráztattak el Minket. A kutyák ültek, feküdtek, pörögtek, pacsit adtak, sőt még a repülő után is futottak. :) Az ajándékokról a szavazatok döntöttek, de fontosnak tartom elmondani, hogy minden induló kapott szavazatot! :)
Indulók: Füli, Lola, Maja, Mogyi, Pinky, Poló
Közülük, akik a legtöbb szavazatot kapták:

I. Pinky
   II. Mogyi
III. Maja

Minden indulónak gratulálunk!!!

Ezeken felül természetesen nem maradhatott el a közönség szavazás. Minden résztvevő (kutyánként) kiválasztott egy Beagle-t és egy Terriert, akire voksolt. A legtöbb szavazatot kapott kutyusok lettek a túra kedvencei.

Így lett a TúraCsapat IX. túrájának:
kedvenc Beagle-je Süti és
Kedvenc Terrierje Mogyi!

Gratulálunk Nekik!!!

Minden nyertes jutalma, egy-egy ajándékcsomag volt, amit támogatóink jóvoltából tudunk biztosítani. Köszönjük!

Miután a sok vetélkedő ellenére kipihentük Magunkat, még összesítettük a szavazatokat, majd visszaindultunk a parkolóba. Másfelé mentünk, mint jöttünk... Egy sokkal rövidebb úton, ám a létrán most is mászni kellett. Ismételten segítettünk egymásnak, megvártuk, míg Mindenki a kerítés másik oldalára kerül és visszaballagtunk a kocsikhoz. Még itt is rövidítettünk és a Vadaspark előtti nagy réten keresztül mentünk. Keltettünk egy kis feltűnést a tisztáson pihenő és bográcsoló emberek körében, de ahogy láttam, tetszett Nekik a sok kutya látványa. :)

A díjkiosztó "ünnepséget" egy közeli, aranyos kis tisztásra terveztük, de ott is voltak már mások, ezért maradtunk a parkolóban. Nem is baj... Ekkorra már kellemesen elfáradtunk.

Végeredményben, Én úgy érzem, hogy nagyon jó volt ez a túra! Szuper hangulatban, jó társaságban sétáltunk, beszélgettünk, ismerkedtünk. Az időjárás is kegyes volt. Talán az év utolsó meleg napját sikerült kifognunk...

Köszönöm Mindenkinek aki eljött!!!
Bízom benne, hogy szép élményekkel gazdagodtak mind a kutyák, mind a gazdik, és természetesen szívesen látunk Mindenkit elkövetkezendő túráinkon!
Túrára fel! ;)

----------------------------------------------------------------------------

Túráink ingyenesek, sosem kérünk részvételi díjat. Ám minden túrán lehetőséget biztosítunk a fajtamentőknek olyan módon, hogy támogatjuk Őket. Hozzájárulásokat gyűjtünk és a túrák után a TúraCsapat nevében átultaljuk mind két fajta mentőinek.
=>  Beagle-fajtamentés  és  Foxi és Russell mentés

Köszönjük a munkájukat! Hiszen egyik gazdi sem tudhatja, mikor kerül az Ő kutyája hasonló helyzetbe, amikor segítségre szorul és menteni kell. Elég csak egy óvatlan pillanat...

A mostani túrán összesen 8800,- Ft (5000 + 3800) gyűlt össze, amit kiegészítve a héten átutalunk!
Köszönjük Minden támogató gazdinak!

----------------------------------------------------------------------------

Fényképek...
Gyülekező:

Ismerkedés:

Játék:

Egyre többen: kocsiknál...

Elindultunk:

Kutyók elöl...

Elérkeztünk a kerítéshez: Mászunk a létrán...

Csak ügyesen...

Megyünk már! :)

Mini pihenő egy kis tisztáson:

Tovább...

Kis ösvényen, lefelé...

Szeder! :)

Fenyőerdőn keresztül:

Pihi: Bot őrült terrierek ;)

Elérkeztünk a nagy rétre:

kilátó:

Összeültünk egy csoportképre: (Sajnos páran az erdőben maradtak...)

Majd lepihentünk:

Készül a futóverseny pálya:

Sajnos magáról a versenyről nem készült kép... :(
Tobzódás a rajtnál:

Futkározós képek azért vannak! :)

Közben a gazdik agytornáztak:

Aztán következett a "Ki mit tud?"
Indulók: Maja

Poló

Pinky

Füli

Mogyi

Lola

Indulás vissza az autókhoz:

Még egy kis dagonya party: :)

Megint csak létramászás...

Kutyák adogatása: :)

Visszafelé a réten, lerövidítve az utat... ;)

Itt a parkoló:

Pár kép a díjátadóról:

Otthon készült képek: A két kedvenc
Mogyi, aki eltévedés miatt lemaradt a díjátadóról...

Süti, aki elfáradt estére...

A túrán nagyon sok kép készült!
Az összes fénykép eredeti méretben és válogatás nélkül megtekinthető: ITT

- VISSZA az 9.túra (Budakeszi) bejegyzéseihez -

- VISSZA a főoldalra -

1 komment

Címkék: kutya kirándulás budakeszi élménybeszámoló 9.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Foxterrier SOS 2011.08.21. 02:36:00

Kedves Túrások! Nagyon köszönjük, hogy gondoltatok a sok rászoruló foxira is és az adományokkal támogatjátok orvosi ellátásukat. A kapott pénzből tudtuk fedezni a kunszentmiklósi gyepmesteri telepről altatás elől mentett Petya hólyaggyulladás miatti antibiotikum kúráját. Ez 4500 Ft-ba került, a megmaradt 300 Ft-ot beszámoltuk a 11 000 Ft-os diétás táp kifizetésénél.Petya blogja: www.foximaxi.gportal.hu/gindex.php?pg=34038634