Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2011.02.05. - Királyrét

2011.02.05. 17:54 Milu75

A Russell Terrier és Beagle Túra Csapat VI. túrája:
Kissé szeles, téli, csúszkálós és sáros, de napsütéses és jó hangulatú túra volt. Kis kalanddal és izgalommal "fűszerezve".

Összesen 41 kutyus volt jelen:
JRT/PRT :  Bodza, Bogyó, Boogie, Churchill, Csipesz, Drazsé, Kókusz, Maja, Masni, Mikey, Milo, Molly, Natasa, Szuri
Beagle :  Bátor, Benny, Bigi, Bigi, Csavar, Dagi, Fanta, Flecki, Foltos, Hógolyó, Manci, Odie, Ördi, Rozi, Snoopy, Süti, Tapsi, Tobi, Zsakett
Foxi : Fifi
Boxer : Leslie
Havanese : Pami
Cairn Terrier : Pinky
Welsh Terrier : Gömböc
Francia Bulldog : Matyi
2 keverék kutyus : Fanni és Prézli

Érkezéskor most is kapott Mindenki egy kis üdvözlő csomagot, benne rágcsa és próbatáp lapult, mely csomagot támogatóink adományaiból készítettük.
Mindenki lelkes volt, bár kiszállva az autókból meglepett is az időjárás észlelése után. A meteorológusok valami tavaszt emlegettek, ami végülis a hőmérsékletben igaz volt, ám az orkán erejű, hideg szelet senki nem említette. No sebaj! Kb. fél 11-re Mindenki megérkezett és nekiindulhattunk. :)

A táv 7 km volt, ami nem vészesen hosszú, ám akkor még nem tudtunk az elakadásról és eltűnésekről, amitől időben hosszúra nyúlt a kirándulás...
Az első emelkedőn csúszkáltunk, ugyanis totál le volt fagyva az egész. :O Ám miután ezen túljutottunk csak hó volt és szép erdő. Mivel elég sokan voltunk, kissé szétszéledt a banda. A legeleje gyors tempót diktált, ehhez képest a végén sétálók és kicsit lemaradók nem érzékeltek semmit a "nagy tömegből". Még meg is kellett állnunk, ugyanis 2 kutyus visszafelé kezdett el rohanni. :O Utána persze mentünk a Többiek után, de addigra az eleje már jó sokat ácsorgott a következő elágazásnál.

A Béla réten pihiztünk, ahogy terveztük. Elég nagy havas placc volt a kutyáknak rohangálni, amit meg is tettek. :) Mi közben agytornáztunk, közönség szavaztunk és végül összeálltunk egy csoportképre. Szép idő volt: végig sütött a nap és itt egy kicsit szélárnyékban lehettünk.

Az agytorna 4 kérdésből és 2 "rejtvény"-ből állt. A két fajta (Jack Russell Terrier és Beagle) megjelenésére kérdeztünk rá, plusz 2 kutyás mondást kellett kitalálni. Nem tudom, hogy nehéz volt-e, mindenesetre csak 4 db maximum pontos lapot kaptam vissza. Az idő is számított, így a nyertesek a következők:

I. Péter, Dagi gazdija
II. Bence, Drazsé gazdija
III. Laci, Benny gazdija

A negyedik helyezett ugyan lecsúszott a dobogóról, de ugyanolyan dícséretet érdemel a hibátlanul kitöltött agytornáért: Ő Huti, Csipesz gazdija.

Gratulálunk Nekik!!!

(Sajnos a kijavított példányok a nagy kapkodásban Nálam maradtak, de a következő túrán Mindenkinek szeretném odaadni!)

Tovább mentünk be az erdőbe, ahol egyszer csak Bigi (Beagle) úgy gondolta, valami nagyon érdekes van az erdőben és nyílegyenesen berohant! :O Persze a társaság eleje már megint nagyon elöl járt és csak a Mi telefonjainkból tudták meg, mi történt. Mi vártunk. Vártuk Bigit vissza, közben a gazdik és még néhányan a keresésére indultak az erdőben. Kértük a társaság többi részét, hogy jöjjenek vissza, de talán nem volt egyértelmű, csak a fele társaság indult visszafelé...
Aztán kb. 3/4 óra múlva Bigi pontosan ugyanazon az ösvényen/csapáson/szagon, ugyanolyan nyílegyenesen rohant vissza az útra. Személy szerint azért megijedtem egy kicsit. Belegondoltam, mi lenne, ha a Mi manóink mennének így el. :( De hála az égnek jó vége lett, Bigi visszajött és indulhattunk tovább.

Ekkor voltunk kb. a táv felénél...  Mivel csuda szép volt az idő, minden olvadni kezdett. Ezáltal pedig sár lett, locs-pocs, ami alatt még jég volt és csúszott. Nem volt olyan vészes, kicsit csúszkáltunk és még örültünk, hogy ma mentünk, mert a néhol bokáig érő víz és alatta jég, az holnapra már kb. térdig érő víz lesz. :O Szóval még épp jókor mentünk, ámbár így is iszonyat sárosan tértünk haza.
Az út legvégénél tartottunk a csúszkálástól, mert ugyanott mentünk le, ahol reggel feljöttünk. Ám délutánra az a jégpálya totálisan elolvadt, így már csak sáros maradt. :) Persze a végére is tartogatott némi izgalmakat a túra, nevezetesen most Rozi ment az erdőbe úgy, hogy semmit nem láttunk belőle. :( Szerencsére Ő is meglett, visszajött egy idő után! Ezek a Beaglek ilyenek, ha egyszer szagot fognak. Nagyon örülök, hogy visszajöttek!!!

Visszaértünk hát a kocsikhoz, ahol még gyorsan összesítettük a közönség szavazatokat. A Terriereknél a legtöbb voksot a két kis tündér, kölyökkutya kapta. Milo 6, Natasa 9 szavazatot. A Beagleknél már nem volt ennyire egyértelmű a dolog, ugyanis holtverseny alakult ki Dagi és Tapsi között. Mind a ketten 5 szavazatot kaptak, ezért a végéig ott maradt gazdik döntöttek 16-14 arányban Dagi javára.

Így a VI. túra kedvenc Terrierje Natasa lett 9 szavazattal,
és a VI. túra kedvenc Beagle-je Dagi lett 5 szavazattal
Gratulálunk Nekik!!!

Aztán indulhatott a tombola. Én 55 tombola tárgyat raktam a dobozba. Nagyrészt a támogatóink jóvoltából + amivel Mi járultunk hozzá az egészhez. Ezek után Mindenki hozott valamit, amivel megtelt egy plusz doboz. Sípolós játékokat, édességet, rágóköteleket: Nagyon-nagyon köszönjük!!!
Az összes pénzt, ami befolyt a következő túrára fordítjuk majd. Akkor lesz ugyanis 1 éves a TúraCsapat és szeretnénk a nyerteseknek serlegeket adni, ami bizony nem kevés pénzbe kerül...

Az hosszabb eltűnések és a lassulás miatt sajnos jól elhúzódott az egész túra. Mikor a kocsikhoz értünk, páran sajnos hazaindultak... Ám így is sokan maradtunk még kb. 3/4 órát és kisorsoltuk az összes tombola tárgyat. Addig persze már a kutyák többsége a kocsikban pihent és melegedett.

Köszönöm Mindenkinek aki eljött!!!
Bízom benne, hogy szép élményekkel gazdagodtak mind a kutyák, mind a gazdik, és természetesen szívesen látunk Mindenkit elkövetkezendő túráinkon!
Túrára fel! ;)

Sok-sok kép és pár videó:
Gyülekezés, ismerkedés...

Kukucs:

Utolsó pillanatok a parkolóban:

Aztán indulás! :)

Első megállás az emelkedő előtt:

Felfelé már a nap is kisütött. :)

Jeges:

Csúszós:

Sőt, néha még a kutyók is "akadályoztak" ;)

Fent, havas erdő várt Ránk:

"Mi van a táskádban?" :)

Aztán kiértünk az erdőből: A fennsíkon nagyon fújt a szél!

Pihenő a Béla réten:

Agytorna a gazdiknak:

Hajrá! :)

Csoportosan:

Míg a gazdik a "tesztet" töltötték...

...a kutyák bandáztak :)

Majd összegyűltünk az eddigi legnagyobb létszámú csoportképre! ;)

Majd indultunk tovább:

Újból bementünk az erdőbe, ahol Bigi magánakcióba kezdett és eltűnt 3/4 órára.
Itt épp a visszaérkezés pillanatait fotóztam:

A túra kedvenc Terrierje: Natasa, a fél éves kis manó...

Itt még egészen jól járható volt az út:

Aztán egyre sárosabb lett...

Majd még vizesebb... :O

Jobbnak láttuk inkább az út mellett, a mezőn menni...

Visszaérve a kocsikhoz: Tombola...

A 3 fődíj:
III. Mara által sütött kutyakeksz! Marának nagyon szépen köszönjük!!!
Susu nyerte meg Boogie-nak:

II. 4 kg-os kutya eledel. Laci nyerte meg Benny-nek, Bigi-nek és Ördinek. :)

I. Fődíj! Egy táptartó vödör, amit Erzsi nyert!

Díjátadó:
Agytorna III.

Agytorna II.

Agytorna I.

Közönség díj: Beagle - Dagi gazdi

Közönség díj: Terrier - Natasa gazdi

Az összes fényképünk eredeti méretben és válogatás nélkül elérhető : ITT

- VISSZA az 6.túra (Királyrét) bejegyzéseihez -

- VISSZA a főoldalra -

Szólj hozzá!

Címkék: túra kirándulás börzsöny élménybeszámoló királyrét 6.túra túracsapat

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.