Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2010.06.05. - Kisinóc

2010.06.05. 23:57 Milu75

Eljött a nagy nap! :)
Ma megtartottuk a II. Russell Terrier túrát.

A célirány a Börzsöny volt, azon belül is Kisinóc. Onnan felsétáltunk a Tányér-rétre, majd rövid pihenő után visszagyalogoltunk. Levezetésnek pedig tartottunk egy rövidke, rögtönzött vetélkedőt a kutyáknak. Volt amatőr-agility és "Keresd meg!" feladat.

Szóval: mivel a héten sokan visszamondták a részvételt (nagy bánatomra), ezért "csak" 8 kutyával (Bogyó, Bojli, Bubci, Denis, Masni, Prézli, Süti és Leslie) és bátor gazdáikkal vágtunk neki! Én úgy érzem, mindenki nagyon jól érezte magát! Kicsit tartottunk ugyan a sáros utaktól, de végül minden szuper volt! Egy-két pár méteres szakaszt leszámítva nagyon jól járható volt az egész útvonal. Az eredeti terv szerint nem visszafordulás lett volna, hanem egy szép kis körút, de azt most kihagytuk, ugyanis a vége egy patak mellett haladt volna, ahol asszem derékig lettünk volna sárosak. :D

És a legfontosabb: A kutya manók nagyon élvezték! Ismerkedtek, majd futkároztak, kergetőztek és a végén remekeltek. Ki az agility-ben, ki a keresős feladatban, de olyan is volt, aki a puszta bájával, szépségével nyűgözte le a többieket. ;)

A túra "megkoronázásaként" ajándékokat osztottunk. Illetve mindenki a jól megérdemelt helyezésének megfelelő csomagot kapott, ám senki nem tért haza üres kézzel!
Köszönet érte támogatóinknak: Próbacsomagokat kaptunk a Trovet Hungary Kft-től, szintén próbacsomagokat és játékokat a Blöki és Cicus állateledeltől, és teniszlabdákat Apukámtól! :)

Aki most nem jött, ne bánja: legközelebb július legvégén vagy augusztus legelején meghódítjuk a Pilist! (Terveink szerint...) ;)

Pár fotó erről a szuper napról:
Az út eleje tényleg sáros volt. Plusz egy kidőlt fába botlottunk... :O

De Mi nem vagyunk ijedősek! Szuper jót túráztunk:

Enyhén felfelé...

A hangulat szuper volt! :)

Méllyebbre, az erdőbe:

Fent a Tányér-réten: pihi...

Majd indulás visszafelé:

Vetélkedőnk helyszíne: a Kisinóci rét... :)

Készül az "agility" pálya:

Bújócső helyett: bújó-sátor... ;)

Ugrás!

Szlalom:

Mindjárt meglesz! :)

Elfáradtam...

Legnagyobb és legidősebb részvevőnk: Egy tündér Boxer! :)

Vajon melyik alatt van a jutifalat: "Keresd meg!" :)

Szimat, szimat!

A megérdemelt jutalmak:

Ami a papírtáskákban rejtőzött: Mindent hazavittünk! ;)
Még egyszer köszönjük a szponzoroknak!!!

Az összes fotó válogatás nélkül: itt! ;)

VISSZA a 2.túra (Kisinóc) bejegyzéseihez

VISSZA a főoldalra

1 komment

Címkék: kutya vetélkedő túra kirándulás börzsöny terrier jack russell kisinóc 2.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pupak9 2010.06.13. 18:55:07

Sziasztok!

Mi nagyon jól éreztük magunkat, bár kicsit lekésve, de beértünk Titeket. Szeretnék megköszönni a sok sok ajándékot és a lehetőséget hogy veletek tarthattunk. :) Legközelebb is szívesen megyünk és ha bármiben tudunk segíteni akkor írjatok nekünk!!