Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Felhívás: II. Russell terrier túra

2010.04.19. 11:53 Milu75

FIGYELEM!!! - FIGYELEM!!!

Időpont változás!!!

Mivel a 15-i időpont túlságosan csapadékosnak és sárosnak néz ki, ezért nagy bánatomra le kell mondani a túrát. Így ezennel új időpontot célzunk meg. Természetesen akkor is várunk mindenkit szeretettel és még nagyobb lelkesedéssel!
Talán ez az időpont azoknak is jó lesz, akik most kihagyták volna...

Addig pedig kérünk mindenkit, hogy "fohászkodjon" a szép, napos, száraz időért... ;)

Szeretném meghirdetni a II. Russell terrier túrát! :)

Időpont: 2010. június 05. (szombat) délelőtt 10 óra
Találkozó pont: Kisinóci turistaház utáni parkolóban

2010.06.01.: Az elmúlt napok/hetek időjárási eseményei miatt beszéltem a Kisinóci turistaházzal. Az Ő elmondásuk alapján Én megnyugodtam. Szerintük a környék nem veszélyes, a gázos terület a Börzsöny közepén van (Diósjenő-Csóványos). A múlt héten is jártak Náluk többen is túrázni...
Szóval: Talán lehet, hogy sár van, amire érdemes készülni, de ha Mi mégis gáznak érezzük a terepet, max. visszafordulunk. A Kisinóci kis réten meg tuti meg tudjuk tartani a vetélkedőinket! ;)

Szeretettel várunk minden Jack és Parson Russell Terriert és "lakótársaikat", kutya tesókat!! :)  Ám tüzelő szukákat kéretik otthon hagyni!!!
Hozzatok elemózsiát, vizet és jutifalikat... :)

Na meg nem árt a kutyikat kullancs ellen kezelni!!!

Ám ez a túra nem akármilyen kiruccanás lesz: ;)
- Egy mini vetélkedőn is  részt vehetnek a kutyusok és gazdáik:

1. lesz rögtönzött, mini akadálypálya (szlalom, ugrás, bújócső),
  2. "Keresd meg!"
  3. közönség díj szavazás,
  4. és talán még gyorsasági verseny is...

aminek a végén a legjobban szereplők szuper ajándékokat kapnak!

Részvételi szándékot mindenképpen előre jelezzétek (milu75@citromail.hu) !

Annak érdekében, hogy kapjunk egy képet a résztvevőkről, kérek mindenkit, hogy a következő adatokat küldje mail-ben:

Kutya:  Neve, Neme, fajtája, Kora (szülinap)

Gazdi: Neve, Elérhetősége (telefonszám)

Fontos elmondani: A magyarországi erdők, erdészetek, természetvédelmi területek többségében különféle korlátozások vannak érvényben.
Ezek közül a lényeges, hogy a kijelölt turista útvonalakról letérni tilos!!!

"A gondozott turistaútvonalak kivételével, csak a szakszemélyzet, az engedéllyel rendelkező személyek, valamint a vadászatra jogosultak tartózkodhatnak."

"Aki a felügyelete alatt álló kutyát természeti vagy védett természeti területen, illetőleg vadászterületen - a vadászkutya kivételével - póráz nélkül elengedi vagy kóborolni hagyja,..." megsérti az előírásokat, azaz:
"Az előírás megszegője a jogszabályokban megfogalmazottaknak megfelelően 30.000,- forintig terjedő pénzbírsággal sújtható."

Aki a túrára jelentkezik, annak elküldöm az összes ide vonatkozó jogszabályt és kormány rendeletet...!

A túra útvonala, az előző bejegyzésben szereplő Börzsöny-Kisinóci  "kör" lesz. Útba ejtünk 2 tisztást is, így az egyiken még egy mini-piknik is belefér. Előbbi túránk tapasztalataként, ide terveznénk egy hosszabb ejtőzést, napozást. :D
Jöhetnek is az ötletek: esetleg a kutyiknak valamilyen feladat, játék, verseny... (?)

Amint lejártuk előre az útvonalat, újból jelentkezem. :)

.................................................................................................................

Update info 2010.04.26. :   Tegnap lejártuk a túrát! :

A legelső szakasz egy autóút mellett halad, sőt 2x még át is megy rajta. Ami nem annyira jó hír, hogy forgalom is van rendesen. Na nem egy belváros, de erdőhöz képest... Sok.
Itt ajánlott a póráz! (Szerintem)
Majd az első 3 km egy fokozatosan, szépen lassan emelkedő, jól járható út. Akinek van egy kis kondija, annak meg sem kottyan. Akinek nincs olyan sok (mint pl. Nekem), annak egy kicsit szuszogtatós és arcpirítós, de szépen lassan, egyenletesen simán lejárható. Végig egy elég mély és meredek szurdok mellett haladunk majd. A végén pedig egy csoda szép, nyugis tisztásra érkezünk. :) Itt pihi, kaja, napozás van tervben. Esetleg valami program, játék, verseny a kutyiknak...

A mini-piknik után indulás tovább, már lefelé. Megint csak patak mellett, sőt néha rajta át! :O Néhol az egész úton víz folyt, néhol csak az út egy részén. Bízom benne, hogy 3 hét elég lesz ahhoz, hogy apadjon a vízszint, már csak azért is, mert az út legvége (kb. 1,5 km) nagyon nem volt élvezhető. Miután még egyszer átszeltük az autóutat, lementünk a patak mellé... Azaz néha úgy tűnt Nekem, hogy konkrétan a mederben haladtunk. Eleinte csak átléptük a csobogó patakot, aztán egyre szélesedett, nehezebb lett a terep. A legvégén már annyira vizes voltam bokáig, hogy nem számított... :(

Szóval a lényeg, hogy az út legvége még kérdéses. Mármint az útvonal. Valószínűleg ott fogjuk eldönteni, hogy bevállaljuk a patak "mellett" haladást, esetleges nedvesedést vagy másfelé indulunk. Ám a "mésfelé" sem olyan felhőtlen, ugyanis az végig az autóút mellett halad, többször is átszelve azt. Ezért sok kutyával nem igazán biztonságos.

A táj viszont mesés, nyugis, nagyon szép! Összességében nagyon jól éreztük Magunkat, kellemesen elfáradtunk és ami a legfontosabb: Kutyáink iszonyatosan élvezték! :)

Röviden ennyi. Remélem, eme élménybeszámolóval csak növeltem a kedvet a túrához! Mi már nagyon várjuk! Kutyáink még Nálunk is jobban! :)

Saját blogunkba is írtam róla, sok-sok képpel illusztrálva!

Katt a képre!

VISSZA a 2.túra (Kisinóc) bejegyzéseihez

VISSZA a főoldalra

5 komment

Címkék: kutya túra börzsöny terrier jack russell parson russell kisinóc 2.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szotyi-Kalász 2010.05.01. 23:45:03

Jó túrázást mindenkinek!

Sajnos mi nem mehetünk,mert Szotyi világra hozta öt gyönyörű kölykét ésanyai teendőivel
lesz mostanában elfoglalva. (Képek vannak róluk a Blökin)
Reméljük hamarosan miis újra csatlakozni tudunk!

Szotyiék

Antalbaba 2010.05.03. 12:43:20

Csak óvatosan! Mai hír:

"Végzetes kutyasétáltatás: vadász lőtte le a kedvencet
2010. május 3. 11:31 forrás: police.hu
Pécs | Sétáltatás közben lőtt rá egy kutyára egy vadász Pécs határában egy mezőn vasárnap.

A kutya tizenöt-húsz méterre volt a gazdájától, egyből kilőtte, a lövés után a kutya még a gazdája lábához tudott kúszni, ott vérzett ki pár perc alatt. A vadász azt mondta, kóbor kutyának nézte, és szerinte rendjén van, hogy kilőtte, a gazda felháborodott és rendőrt hívott. A vadász erre autóba ült és elment, az adatait sem adta meg.
A rendőrök végül a rendszám alapján találták meg, a lakásán fogták el. Elvették tőle a fegyverét, és gyanúsítottként hallgatták ki, azt mondta, szerinte teljesen jogszerű, és szakszerű volt, amit csinált.

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2010.05.03. 16:23:11

@Antalbaba: Szia,
Elképesztő! :(
Nem fér a fejembe, hogyan képes valaki ilyenre... Ártatlan életet bántani, pedig látja a gazdiját. :( Miért csinálja? Pusztán szórakozásból???
Mindenesetre köszönjük a cikket, az észrevételt.
Én személy szerint félve indulok megint túrázni, de nagyon is nyitott szemmel!
Kutyáinkat meg igyekszem a közvetlen közelemben tartani.
Üdv. Milu

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2010.05.03. 16:23:54

@Szotyi-Kalász: Itt is gratulálok.
Meglestem a képeket: gyönyötűek a manók!!! :)