Támogatónk:

Pólók

Látogatók MOST!

Túrára fel!!!

A TúraCsapat alapvetően Jack és Parson Russell Terrier, valamint Beagle kutyákból és gazdikból áll. Kb. 2 havonta megyünk túrázni, elsősorban a Budapest környéki hegyekbe, ahol lefárasztjuk kutyóinkat, vetélkedünk, élvezzük a friss levegőt és feltöltődünk az élmények adta energiával. :)

Kapcsolat

Fényképeink:

Hozzászólások

• Angéla Szőke: Jaj, erről lemaradtunk. :( Kb. mikor lesz legközelebb? (2016.03.12. 18:29) Felhívás: 35. Russell Terrier és Beagle túra
  • Szamóca 007: Ha az előtúra is számít, akkor Szotyifia Süti is törzstag már. :) (2014.05.04. 17:13)
  • Szotyi-Kalász: @Milu75: Nem a kedvezmény a lényeg, azt hiszem mindenki szívesen látja magát a törzstagok között,aki lelkesen igyekszik lehetőség szerint részt venni a kirándulásokon! Imi (2012.08.06. 18:32)
  • Milu75: @Szotyi-Kalász: Jogos! :) Bár sajna kedvezményt még nem sikerült szerezni... (2012.08.06. 17:24)
  • Szotyi-Kalász: Köszönet Miluéknak a ragyogó szervezésért és minden résztvevőnek a jó hangulatért!!! Szotyi Muffin és a gazdik!!! (2012.08.06. 17:22) Útvonal: Lajos forrás II.
  • Szotyi-Kalász: Lassan lehetne frissíteni a törzstagságot! Üdv Földes Imi! (2012.08.06. 17:19)
  • Foxterrier SOS: Kedves Túrások! Nagyon köszönjük a foxi- és russell mentéshez gyűjtött adományokat és Miluéknak a kiegészítést hozzá! A beérkezett adományokról, orvosi költségekről újabb, áttekinthetőbb táblázato... (2012.07.18. 01:00) Élménybeszámoló: 2012.06.10 - Mátra
  • Utolsó 20

Élménybeszámoló: 2010.03.20. - Solymár

2010.03.20. 21:50 Milu75

A mai túra egy teszt volt. Az I. Jack és Parson Rusell Terrier Túra

Teszt volt a kutyáknak, a gazdiknak, a szervezőknek, mindenkinek... Személy szerint nagyon jól éreztem magam, bár vegyes érzelmekkel telve értem haza. Kutyáink csuda jól viselkedtek, boldogan rohangáltak...

Mindenkinek köszönjük a részvételt! Csuda jó fejek a kutyák, kedvesek a gazdik, egészen jó indítás ez a Russell túra csapatnak.

A túrán összesen 21 kutyus vett részt: (Legalábbis a regisztrációs lap szerint)

Terrier: Bodza, Boogie, Bú, Drazsé, Freya, Fifi, Füge, Lili, Mani, Masni, Maya, Maylo, Nessa, Peggy, Ropi, Spiky, Szergej, Szotyi
Többiek: Benji, Bodza, Monty, Süti - (igen, 2 Bodza is volt!) :)

Az idő mesés volt: egész nap sütött a nap hét ágra, a szél csak kicsit fújt. Felfelé elég sokan vetkőztünk pólóra. :)

A táv: Kb. 7km, ami magában nem sok. Ám a csúcs felé igencsak meredekbe ment át, amitől asszem nem csak nekem vörösödött a fejem. :D Na de kárpótolt a fent lévő kilátás és a pár perc pihenő.

Összességében pedig nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam, aminek nagyon örülök és köszönöm! A terv az, hogy nem állunk meg itt, legalább 2 havonta összehozzuk a kutyikat és magunkat. :) Legfőképpen pedig levonjuk a mai nap tapasztalatait és hasznosítjuk a továbbiakban.

Megengedem magamnak, hogy leírjam, Én hogyan látom a jövőt: Lefektetnék pár "szabályt", amivel talán javíthatnánk a csapatot és főleg az összetartást.

- Olyan túrára/terepre menjünk, ami mindenkinek járható. Nem feltétlen kell sétának lennie, ám a nehézségek álljanak meg egy közepes szinten. A sziklamászást hagyjuk meg az arra hívatottaknak.
- Személy szerint leginkább olyan útvonalakat kerestem, ami inkább körbe megy, mint oda vissza. Elkerülve ezzel a külön visszaindulást, széthúzást, stb... Persze itt felmerül egy másik téma: A tempó
- Véleményem szerint egy közös túra attól jó, ha együtt a csapat. Persze tudom, hogy más-más tempóban haladunk, mégis azt gondolom, hogy lehet közösen menni, bevárni, lassítani... Itt megint visszamutatnék a terepre, hiszen ha könnyeben járható, kevesebb a lemaradás is. Persze ezért fontosak az előre bejárt helyszínek, ami a szervezők "feladata".
- Azonban fontos "leszögezni", hogy túrázni megyünk. Beiktathatunk kb. a közepére egy hosszabb (10 perc) pihenőt, de nem többet. Azt hiszem pont a megállások alkalmával kaptak össze a kutyák. Most nem történt semmi komoly, ám jó lenne ha a jövőben sem lenne. :)
- Végezetül, ami nagyon tetszett: Mindenki nagyon közvetlen volt, kedves és segítőkész. Hallottam dicséreteket, tanácsokat, tapasztalat cseréket. Szerintem ez nagyon pozitív! Csak így tovább!!! :)

Ezen kívül buzdítanék mindenkit, hogy hozzám hasonlóan mondja el véleményét, tapasztalatait, ezzel is segítve a következő túrákat. Ötleteket várok akár útvonalra, akár 'szabály"-ra, akár bármire...
Plusz légyszi, ha fotóztatok, küldjetek nekem kedvenceket, esetleg az összesnek a linkjét, hogy azokat is berakjuk ebbe a bejegyzésbe.
Köszönöm!

Nem végezetül pedig pár fotó a mai napról:
A táj:

Haladunk:

Mini pihenő...

Terrierek:

Mi felfelé... kutyik oda-vissza rohangáltak. :)

Az emelkedő:

Fent pihi:

És még mindig fel! :O

A csúcson:

Nem vagyok elfogult. :D A Számomra legtündéribb 2 páros:
Szergej és Bodza...

Masni és Süti...

Az összes fotó, válogatás nélkül elérhető: itt!

VISSZA az 1. túra (Solymár) bejegyzéseihez

VISSZA a főoldalra

3 komment

Címkék: kutya túra kirándulás solymár terrier jack russell parson russell 1.túra

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marooned 2010.03.22. 10:07:32

Tetszenek a szabályok, bennem is hasonló érzések vannak.

Egy dolog van csak, amit máshogy gondolok. Én úgy szeretek túrázni, hogy a túra felénél van egy hosszabb pihenő (fél, egy óra), amikor az ember kidöglik a napra, iszik, megeszi a szendvicseit, és rápihen a túra második felére, beszélget kicst. Erre 10 perc nekem kevés.

Rémusz
ebugatta.blog.hu

Milu75 · http://jrtt.blog.hu 2010.03.22. 10:11:56

@marooned: Köszi a hozzászólást!
Ok, megfontoljuk.
Ezen esetben mondjuk mehetnénk akár hosszabb (kb. 10km) túrára is. :)

PNora 2010.03.22. 11:36:24

@marooned: Sziasztok!
Teljesen egyetértek. Jobb egy nagy mint sok elaprózott megállás, másrészt jobban kellene figyelni egymás tempójára, főleg az elejének. Szerintem egy első túrának a lényege az ismerkedés, és nem a tervteljesítés. Ami talán könnyebb ha egymásra figyelve lassítunk, és szóba elegyedünk. Én totál elvesztem részemről a tempó tartása és a 10 percenként 5 percet állunk között.

Másrészt teljesen lemaradtam arról hogy tulajdonképpen miért fordultunk vissza?
Én úgy értettem az eredeti útvonal egy körtúra lett volna.

De a lényeg, Freya imádta, élvezte, mindenkihez futkározott, játszott, patakban gázolt, és csodás idő volt szóval összességében jól éreztük magunkat.
Szeretnénk ha máskor is lenne ilyen és kicsit hosszabb táv is. Azért ennyitől még neki az esti másfél órás rohangálás kellett a teljes elfáradáshoz :)